Stránka 3 z 70
Re: Zelená bestie Griffe
Napsal: 05 lis 2008 09:23
od WoMec
vinorak píše:jo a další dotaz. kolik má mít griffe vrtulí na chladiči?? mám tam jenom jednu a zapojenou přez dvojstupňový čidlo a odpor. Neměli by tam být dvě??
tuším že by měly být 2
Re: Zelená bestie Griffe
Napsal: 05 lis 2008 09:34
od franus
WoMec píše:vinorak píše:jo a další dotaz. kolik má mít griffe vrtulí na chladiči?? mám tam jenom jednu a zapojenou přez dvojstupňový čidlo a odpor. Neměli by tam být dvě??
tuším že by měly být 2
Nedavno jsem to tady taky resil a vsichni maji jen jednu.
Re: Zelená bestie Griffe
Napsal: 05 lis 2008 09:34
od vinorak
tak to sem rád
Re: Zelená bestie Griffe
Napsal: 05 lis 2008 16:08
od Gordy
vinorak píše:jo a další dotaz. kolik má mít griffe vrtulí na chladiči?? mám tam jenom jednu a zapojenou přez dvojstupňový čidlo a odpor. Neměli by tam být dvě??
Tak to je zátěžový regulátor.
A originál je jedna,ale davaj se podle potřeby dvě.
Kdyby jsi potřeboval,mám jich doma dost.
Re: Zelená bestie Griffe
Napsal: 05 lis 2008 22:43
od weslo
ja mam asi jeden z mala 2 vrtule :D a asi taktiez jediny co mu ukazuje 70°C pri beznej jazde.
Re: Zelená bestie Griffe
Napsal: 20 lis 2008 13:34
od vinorak
Tak a je tu další dotaz
Koukal sem v elitu do katalogu, a rozvodový řemen je buď 113 nebo 114 zubový... Dá se nějak přesně určit, který typ potřebuju já?? je to podle roku výroby nebo jak?? co sem koukla na platy tak to je rok 90, 4 měsíc
P.S. Počítat se mi na původním zuby nehce
Re: Zelená bestie Griffe
Napsal: 20 lis 2008 16:57
od Gordy
Jednoduše to jde podle kladky:
http://www.e-cat.cz/c-1088_15677_199021 ... -sady.html
A podle mě tam máš 113 zubů.
Re: Zelená bestie Griffe
Napsal: 20 lis 2008 17:25
od franus
A co se stane, kdyz bych prehodil rozvodovou sadu do r.v. 92 na motor od r.v. 92 a naopak?
Re: Zelená bestie Griffe
Napsal: 20 lis 2008 20:34
od Gordy
Blbá otázka!
Při třetím otočení motoru se ti potkaj ventily s pístem!
Re: Zelená bestie Griffe
Napsal: 20 lis 2008 20:40
od Bartik333
franus píše:A co se stane, kdyz bych prehodil rozvodovou sadu do r.v. 92 na motor od r.v. 92 a naopak?
Kdyz to bude uplne stejny motor, tak se nic nestane, kdyz to prehodis o zub, tak ti to maximalne nebude chtit chytat, ale o vic zubu uz je to K.O. motor.
Radsi si kup nove, nestoji zase tolik.
Re: Zelená bestie Griffe
Napsal: 20 lis 2008 20:43
od Gordy
Bartik333 píše:franus píše:A co se stane, kdyz bych prehodil rozvodovou sadu do r.v. 92 na motor od r.v. 92 a naopak?
Kdyz to bude uplne stejny motor, tak se nic nestane, kdyz to prehodis o zub, tak ti to maximalne nebude chtit chytat, ale o vic zubu uz je to K.O. motor.
Radsi si kup nove, nestoji zase tolik.
Vůbec jsi to nepochopil.
On se neptal na to co se stane,když to netrefí o zub,ale když dá o zub kratší nebo delší řemen.
Musel by jsi ještě přehodit to kolo,které má o ten jeden zub víc/míň
Ale ony i napínací kladky mají asi i jiné uchycení,takže by to asi asni nešlo namontovat.
Re: Zelená bestie Griffe
Napsal: 20 lis 2008 21:08
od Dejvid
Taky jsem řešil podobný problém.
Když dáš 114z řemen na 113z motor, tak by měla být kladka na doraz a řemen moc volný.
A naopak.... Takže to poznáš na autě.
A nebo si je spočítej
Označ si to, třeba křídou, a pak otáčej a počítej. Pak koupíš sadu se 100%-ní jistotou.
Takhle jsem to dělal u prvních rozvodů :lol:
Re: Zelená bestie Griffe
Napsal: 21 lis 2008 00:59
od Katza
weslo píše:ja mam asi jeden z mala 2 vrtule :D a asi taktiez jediny co mu ukazuje 70°C pri beznej jazde.
hele tak já sem jětě víc zajímavej :-D mam jednu vrtuli a teplotu taky kolem 65-75 stupňů - mam taky dotaz jestli ta teplota nje normální - měl sem předtim 2 GTI a obě měli tak těch 80-85.....tohle se mi zdá málo, ale budík ukazuje dobře a čidlo asi taky v poho, páč sem měl v háji vodní pumpu a to to panečku stoupalo....:-)....jo a saharu sem chtěl vyměnit za dvou vrtulovou, ale jak s kablíkama??????? díky za každou odpověď.......
Re: Zelená bestie Griffe
Napsal: 21 lis 2008 09:41
od vinorak
díky
teď na to koukám a podle tý kladky to pude nastopro poznat
Re: Zelená bestie Griffe
Napsal: 21 lis 2008 11:12
od weslo
ak by si mal este nejake pochyby na remeni co mas v aute je isto napisane kolko zubov ma.
PS: mne sa stala taka vec, ze mi neslo kopnu GTi, usudok padol na to ze rozvodak bude preskoceny, ale ked sme ho vytiahli zistil som ze na nom NIEJE ANI JEDEN ZUB !!!! dali sme tam druhy a auto normalne nakoplo. Cize u GTi rozvodak nieje az taka tragedia.