Stránka 3 z 3
Re: Servo řízení z 309 na 205
Napsal: 24 kvě 2010 17:43
od draken
a jak tam máš vyřešenou pumpu na to servo? na vačce nebo u altiku?
Re: Servo řízení z 309 na 205
Napsal: 24 kvě 2010 17:55
od matt89
Roman 205 píše:Já posilovač mám, ale neřeknu ti přesně, jaká je to změna, proti autu bez posilovače. Nemám totiž srovnání :-)
Jednou rukou jde dobře řídit i ve vyšších rychlostech, ovšem to je vlastně nevýhoda. Tenhle typ posilovače totiž zabírá pořád stejně, takže pokud jedeš rychle, každý slabý pohyb vyvolá velkou změnu směru, což může být i nebezpečné (pokud se chceš například vyhnout nějaké překážce). Právě proto je kolikrát lepší posilovač nemít, nebo mít posilovač se změnou účinku podle rychlosti. S posilovačem taky nemáš takovou zpětnou vazbu. Nepoznáš tak přesně, co se děje s koly.
prave na to sem chtel poukazat....o to mi hlavne slo ...pri zmene rychlosti i zmena citlivosti posilovace. ale to uz musi mit ten posilovac nastelovany k autu ne?..jako na jeho vahu nebo tak
Re: Servo řízení z 309 na 205
Napsal: 24 kvě 2010 17:55
od matt89
nebo melu nesmysly

Re: Servo řízení z 309 na 205
Napsal: 24 kvě 2010 17:59
od draken
tak to už sou ty moderní posilovače, třeba co sme měli mondeo, tak tam něco takovýho bylo. ale na tý corse, co máme teď, je taky servo a jeho účinky sou pořád stejný na místě i při 120 km/h
Re: Servo řízení z 309 na 205
Napsal: 24 kvě 2010 18:38
od Roman 205
Já mám diesel a tam to smysl má, protože je dost těžký na předek. Hlavně pak právě při tom zatáčení, při stání. U benzíňáka to podle mne, není až tak potřeba.
Re: Servo řízení z 309 na 205
Napsal: 24 kvě 2010 18:41
od Roman 205
drakenx700 píše:a jak tam máš vyřešenou pumpu na to servo? na vačce nebo u altiku?
Je poháněna z vačkové hřídele.
Re: Servo řízení z 309 na 205
Napsal: 24 kvě 2010 19:18
od vinorak
no já mám na gti posilovač, a nepříjde mi teda, že by nějak extra posiloval

Re: Servo řízení z 309 na 205
Napsal: 28 kvě 2010 18:42
od draken
Dneska sem to zkoumal a samotný řízení z 309 mě přijde stejný jako z 205. Jenom tyčky řízení sou o 0,5 cm delší jak u 205, takže si myslim že by tam mohly zůstat. A kdyby náhodou ne, tak jak rozeberu ty klouby u hřebenu abych ty tyčky mohl prohodit? dik
Re: Servo řízení z 309 na 205
Napsal: 28 kvě 2010 19:03
od powl
vinorak píše:no já mám na gti posilovač, a nepříjde mi teda, že by nějak extra posiloval

Jsem na tom stejne

Rikal jsem si ze uz je asi unaveny cerpadlo, bud ho mame unaveny oba nebo to takhle ma bejt

Kazdopadne na silnejsim ucinku az tak netrvam

Re: Servo řízení z 309 na 205
Napsal: 28 kvě 2010 20:01
od draken
A jak rozeberu ten kloub co spojuje tyčku řízení a hřeben? neví náhodou někdo?
Re: Servo řízení z 309 na 205
Napsal: 30 kvě 2010 15:14
od Gordy
Tak hřebenové řízení je u 205 a 309 úplně stejné,stejně tak i čepy,jediné jiné jsou tyčky řízení.
A dají se demontovat sikovkama,není na nich totiž žádný úchyt a jsou jištěny u vnitřního závitu zubatou podložkou,tedy je nutno zabrat silou.
Re: Servo řízení z 309 na 205
Napsal: 30 kvě 2010 17:52
od Roman 205
powl píše:vinorak píše:no já mám na gti posilovač, a nepříjde mi teda, že by nějak extra posiloval

Jsem na tom stejne

Rikal jsem si ze uz je asi unaveny cerpadlo, bud ho mame unaveny oba nebo to takhle ma bejt

Kazdopadne na silnejsim ucinku az tak netrvam

U mne má teda posilovač značný účinek. Když přesednu z nějakého auta bez posilovače, řekl bych, že pracuje až moc.
Re: Servo řízení z 309 na 205
Napsal: 31 kvě 2010 19:28
od draken
a kde přesně to mám chytit? já se to ho trochu bojim
Re: Servo řízení z 309 na 205
Napsal: 02 čer 2010 08:45
od Stennli07
co je to červaně označený