Stránka 3 z 3

Re: Servo řízení z 309 na 205

Napsal: 24 kvě 2010 17:43
od draken
a jak tam máš vyřešenou pumpu na to servo? na vačce nebo u altiku?

Re: Servo řízení z 309 na 205

Napsal: 24 kvě 2010 17:55
od matt89
Roman 205 píše:Já posilovač mám, ale neřeknu ti přesně, jaká je to změna, proti autu bez posilovače. Nemám totiž srovnání :-)
Jednou rukou jde dobře řídit i ve vyšších rychlostech, ovšem to je vlastně nevýhoda. Tenhle typ posilovače totiž zabírá pořád stejně, takže pokud jedeš rychle, každý slabý pohyb vyvolá velkou změnu směru, což může být i nebezpečné (pokud se chceš například vyhnout nějaké překážce). Právě proto je kolikrát lepší posilovač nemít, nebo mít posilovač se změnou účinku podle rychlosti. S posilovačem taky nemáš takovou zpětnou vazbu. Nepoznáš tak přesně, co se děje s koly.
prave na to sem chtel poukazat....o to mi hlavne slo ...pri zmene rychlosti i zmena citlivosti posilovace. ale to uz musi mit ten posilovac nastelovany k autu ne?..jako na jeho vahu nebo tak

Re: Servo řízení z 309 na 205

Napsal: 24 kvě 2010 17:55
od matt89
nebo melu nesmysly :smich:

Re: Servo řízení z 309 na 205

Napsal: 24 kvě 2010 17:59
od draken
tak to už sou ty moderní posilovače, třeba co sme měli mondeo, tak tam něco takovýho bylo. ale na tý corse, co máme teď, je taky servo a jeho účinky sou pořád stejný na místě i při 120 km/h

Re: Servo řízení z 309 na 205

Napsal: 24 kvě 2010 18:38
od Roman 205
Já mám diesel a tam to smysl má, protože je dost těžký na předek. Hlavně pak právě při tom zatáčení, při stání. U benzíňáka to podle mne, není až tak potřeba.

Re: Servo řízení z 309 na 205

Napsal: 24 kvě 2010 18:41
od Roman 205
drakenx700 píše:a jak tam máš vyřešenou pumpu na to servo? na vačce nebo u altiku?
Je poháněna z vačkové hřídele.

Re: Servo řízení z 309 na 205

Napsal: 24 kvě 2010 19:18
od vinorak
no já mám na gti posilovač, a nepříjde mi teda, že by nějak extra posiloval :m:

Re: Servo řízení z 309 na 205

Napsal: 28 kvě 2010 18:42
od draken
Dneska sem to zkoumal a samotný řízení z 309 mě přijde stejný jako z 205. Jenom tyčky řízení sou o 0,5 cm delší jak u 205, takže si myslim že by tam mohly zůstat. A kdyby náhodou ne, tak jak rozeberu ty klouby u hřebenu abych ty tyčky mohl prohodit? dik

Re: Servo řízení z 309 na 205

Napsal: 28 kvě 2010 19:03
od powl
vinorak píše:no já mám na gti posilovač, a nepříjde mi teda, že by nějak extra posiloval :m:
Jsem na tom stejne :m: Rikal jsem si ze uz je asi unaveny cerpadlo, bud ho mame unaveny oba nebo to takhle ma bejt :myslim: Kazdopadne na silnejsim ucinku az tak netrvam :fran:

Re: Servo řízení z 309 na 205

Napsal: 28 kvě 2010 20:01
od draken
A jak rozeberu ten kloub co spojuje tyčku řízení a hřeben? neví náhodou někdo?

Re: Servo řízení z 309 na 205

Napsal: 30 kvě 2010 15:14
od Gordy
Tak hřebenové řízení je u 205 a 309 úplně stejné,stejně tak i čepy,jediné jiné jsou tyčky řízení.
A dají se demontovat sikovkama,není na nich totiž žádný úchyt a jsou jištěny u vnitřního závitu zubatou podložkou,tedy je nutno zabrat silou.

Re: Servo řízení z 309 na 205

Napsal: 30 kvě 2010 17:52
od Roman 205
powl píše:
vinorak píše:no já mám na gti posilovač, a nepříjde mi teda, že by nějak extra posiloval :m:
Jsem na tom stejne :m: Rikal jsem si ze uz je asi unaveny cerpadlo, bud ho mame unaveny oba nebo to takhle ma bejt :myslim: Kazdopadne na silnejsim ucinku az tak netrvam :fran:
U mne má teda posilovač značný účinek. Když přesednu z nějakého auta bez posilovače, řekl bych, že pracuje až moc.

Re: Servo řízení z 309 na 205

Napsal: 31 kvě 2010 19:28
od draken
a kde přesně to mám chytit? já se to ho trochu bojim

Re: Servo řízení z 309 na 205

Napsal: 02 čer 2010 08:45
od Stennli07
co je to červaně označený