A aby sa nerikalo, ze sa flakam, tak sem hodim nejaky ten update... ;)
Po zavode v Halenkovicich zacal 2,1l motor klepak na klice, takze se odebral z meho motoroveho prostoru na rehabilitaci do garaze... Jeho misto obsadil nejrychleji sehnany motor 1,6 76kW, ktery byl postupem casu osazen karburatory Keihin CV 42mm z Hondy CBR 900RR - odtud prejmenovani Peugeota na 205 GTI-RR...
Po pocatecni fazi neustaleho doladovani, pretryskovani, posouvani jehel sem dospel k prozatim nejlepsimu nastaveni, pripominajicimu predchozi motor, snad mimo otackovy rozsah (neomezene davkujici karburatory dovoli motoru dotykat se 8000 hranice) avsak se zvysenou spotrebou ( karbec je karbec

)
v nasledujicich 14ti dnech motor dostane hlavu z 1.9ky, konkretne z 88kW s upravenyma kanalama sani a vyfuku, vcetne spasovani vyrabeneho sani s hlavou...
Co s vykonem udela vetsi kompresni pomer a vetsi jak saci, tak i vyfukove ventily netreba vysvetlovat...
Posledni otazkou je vyreseni seriditelneho zapalovani, a to originalnim rozdelovacem a casti elektroinstalace z motorizace 1,9 75kW se snimacem otacek v rozdelovaci a presunuti baterie za spolujezdcovu sedacku, kvuli aspon o trosicku lepsimu rozlozeni vahy auta...
Tot zatim vse, drzte palce, at se dari :)