Re: sportove sania
Napsal: 03 bře 2010 18:46
blackdragon:až příště budeš chtít nad něčím zapochybovat tak si to první vyzkoušej všechno v praxi jak to funguje,zkoušel jsem to věř mi
Sériový airbox a papírový filtr je tak dostatčně dimenzovaný že až tě bude omezovat v nárustu koňských sil tak věř že bude tvůj motor dražší než všechny 205Tky na Slovensku dohromady
Samotný filtr jak už jsi napsal na výkon motoru má takový vliv že se dá hovořit pouze o odchylce měřícího zařízení,podívej se na nějáké testy ať už značkových či neznačkových filtrů(já je viděl),tohle už se blíží také hodně známému tématu "výfuky a vliv na výkon!
Také jsi napsal že pokud k filtru přidáš upravenou hlavu a já nevím co ještě tak ano výkon už se někde projeví ale rozhodně né díky filtru,to už jsme trochu jinde o tom řeč nebyla.
Pokud ale stále nevěříš že je sériový filtr to nej na trhu,tak pokud budeš mít možnost podívej se například na BMW M3 schválně co tam uvidíš.Tohle je motor který je už z továrny vyladěný téměř na maximum a ano pořád bude jezdit na papírový filtr a plastový nevzhledný airbox,to je jen jeden příklad z mnoha.Jako další příklad lze uvést třeba závodní Áčkový Favorit,byl maximálně upraven v dané třídě a ano též jezdil na sériový airbox a rozhodně to nebylo to co by ho omezovalo.Na druhou stranu ale můžete někde vidět ten klasický kónusový tuning filtr třeba na zmíněném upraveném BMW které má speciální odladěné sací potrubí na které už se bohužel sériový airbox nevleze takže se to řeší tím otevřeným filtrem.
Sériový airbox a papírový filtr je tak dostatčně dimenzovaný že až tě bude omezovat v nárustu koňských sil tak věř že bude tvůj motor dražší než všechny 205Tky na Slovensku dohromady
Samotný filtr jak už jsi napsal na výkon motoru má takový vliv že se dá hovořit pouze o odchylce měřícího zařízení,podívej se na nějáké testy ať už značkových či neznačkových filtrů(já je viděl),tohle už se blíží také hodně známému tématu "výfuky a vliv na výkon!
Také jsi napsal že pokud k filtru přidáš upravenou hlavu a já nevím co ještě tak ano výkon už se někde projeví ale rozhodně né díky filtru,to už jsme trochu jinde o tom řeč nebyla.
Pokud ale stále nevěříš že je sériový filtr to nej na trhu,tak pokud budeš mít možnost podívej se například na BMW M3 schválně co tam uvidíš.Tohle je motor který je už z továrny vyladěný téměř na maximum a ano pořád bude jezdit na papírový filtr a plastový nevzhledný airbox,to je jen jeden příklad z mnoha.Jako další příklad lze uvést třeba závodní Áčkový Favorit,byl maximálně upraven v dané třídě a ano též jezdil na sériový airbox a rozhodně to nebylo to co by ho omezovalo.Na druhou stranu ale můžete někde vidět ten klasický kónusový tuning filtr třeba na zmíněném upraveném BMW které má speciální odladěné sací potrubí na které už se bohužel sériový airbox nevleze takže se to řeší tím otevřeným filtrem.