Re: 88kW vs. Mi16
Napsal: 12 črc 2010 09:35
kousek na tebou psal Milda ze nejdriv v roce 2023...verim spis jemu.. Jinak by ctvrtka vozovyho parku v cr mela veteransky znacky
to mi povídejvinorak píše:no jezdit s jakýmkoliv gti po městě je utrpení ( nerado popojíždí na malé otáčky , žere jako tank, z tvrdý spojky bolí hned noha, pořád dochlazuje,....
Jurash, jasne, chapem.jurash píše:Ja teda nemam mi16 v 205 ale v 309 a co se tyce spotreby tak tu dlouhodobe drzim okolo 10-11litru v prumeru, jezdim dost svizne - rychly vyjezdy, zatacky pod plynem, ale pak treba rovinky na petku bublak 1300otacek. Ted pres leto sem mi povedlo i okolo 9litru, v zime v nejvetsich mrazech bezne 15litru. Jezdim 95% mesto. Prevodovku mam kdovijakou, mam zpatecku vedle jednicky..
v osmiventilu sem nejel, ale nerekl bych ze mi16 je v nizkejch otackach lenoch, hur se sice sbira kdyz jedu treba na trojku temer z volnobehu, i tak mi prijde hodne agilni, ukazte mi atmosferickej zazehovej motor co ma podobnej objem a v tomhle pasmu dava vyrazne vic..
treba sestivalc 2,5 v bmw e30 se kterym sem najezdil asi 10tisic mi teda neprisel pruznejsi..
no myslel sem to spis tak, ze kdyz nekde jedu pomalicku bocnima ulickama a treba odbocuju o 90° tak tam necham trojecku a mirne ji necham pres spojku proklouznout, takze jakobych se na trojku rozjidel, ale ne z nuly, nybrz dejme tomu z 20kmh..blackdragon píše: Kto by z volnobehu umyselne dokal zaradit trojku pri pridavani plynu?
promin, ale pro me treba ne, ja to mam jako normalni auto se kterym se vozim do prace a vsude mozne, i na tu dalnici cas od casu vylitnu, takze jesi dam tejdne za ropu litr nebo 600, pro me v tom rozdil je, ikdyz sem si nevybral auto vhodny na nizkou spotrebu..mad205rallye píše: A debaty o spotřebě u auta jako je 205 gti můžete rovnou spláchnout do klozetu prtože ty sou uplně bezpředmětný. Je to auto na blbnutí a ne na to abys hlídal jestli jezdíš za 11 litrů nebo za 15...
Jasne! Vsetci vieme ze to nie je 1,2 HTPjurash píše:promin, ale pro me treba ne, ja to mam jako normalni auto se kterym se vozim do prace a vsude mozne, i na tu dalnici cas od casu vylitnu, takze jesi dam tejdne za ropu litr nebo 600, pro me v tom rozdil je, ikdyz sem si nevybral auto vhodny na nizkou spotrebu..mad205rallye píše: A debaty o spotřebě u auta jako je 205 gti můžete rovnou spláchnout do klozetu prtože ty sou uplně bezpředmětný. Je to auto na blbnutí a ne na to abys hlídal jestli jezdíš za 11 litrů nebo za 15...
mad205rallye píše:Celkově ten motor je prostě oproti 8mi ventilu nekde jinde. Musíš se svest a poznáš. Nevidím v tom žádny nevýhody. Kromě teda těch veteránských značek, který nevim k čemu sou dobrý, beztak vetšina aut z tohoto klubu bude v roce 2083 bůhví na kterým vrakáču
Převodovku z Mi16 bych asi nedával ta má delší převody, sice máš pak vyšší maximálku ale ta je u takovýho auta k ničemu, co si budem povídat nad 200 už je to u něčeho jako 205 gti docela o hubu, jediný čeho dosáhneš je, že se budeš bát.
Lepší je dat převodovku z 1,6 gti ta má krátky rychlosti a těch 180 tam budeš mit rychleji a to bohatě stačí. Na dálnici stim stejně jezdit nebudeš. Rallye auta taky nejezdí víc jak 190-200
A debaty o spotřebě u auta jako je 205 gti můžete rovnou spláchnout do klozetu prtože ty sou uplně bezpředmětný. Je to auto na blbnutí a ne na to abys hlídal jestli jezdíš za 11 litrů nebo za 15...
Ahoj Tom. Tak teraz si ma moc nepotesil. Vsetci basnia o tom ako je Mi16 vyborny motor v porovnani s 8V. Ale to, co pises Ty, tomu uplne nenasvedcuje.TomGTI píše:Tady máš graf z brzdy z 1.9 88Kw,myslím že rozdíl v průběhu kroutícího momentu proti 16V je jasně vidět ,bylo by zajímavé kdyby se tehda ten motor udělal tak jak měl správně být,bylo by tam asi dost koní takhle to bylo jen poskládané narychlo a i tak to mělo víc koní jako kity Gutmann které se tu před pár lety objevily od nejmenovaných "profi úpravců" .Jinak já myslím můžu objektivně posoudit rozdíly mezi objema motory,jelikož jsem nějákou dobu jezdil z 8V a pak se dal 16V ten jsem jezdil na originál vstřikování a taky potom na karburátorech,když jsem poprvé sedl do Mi-16 s originál vstřikováním a rozjel se tak jsem myslel že tam dám zpátky 8V jelikož to vůbec netáhlo,byl jsem zvyklý na lineární zátah od spoda až do omezovače,pravý opak byl když bylo Mi-16 na karburátorech,tak se to chovalo jako 8V obrovský zátah ze spodních otáček až do maximálních,samozřejmě to bylo naladěním,jinak je určitě motor Mi-16 rychlejší a taky co je důležité daleko vhodnější k dalším úpravám,nevím jak by jel dobře odladěný 8V z velkou vačkou ale zátah Mi-16 z ostrýma vačkama proti sérii se nedá vůbec srovnat,po dlouhé době mě zase auto přimáčklo do sedáku,to jsem opravdu nečekal.Je jen na každém pro co se rozhodne,všechno má své pro a proti.Pokud by měl někdo nějáké dotazy tak ať napíše.
Tom, dik za info a nazor. Z vyssie publikovanych info mi je jasne, ze kazdy motor ma svoje pre a proti.TomGTI píše:Mazdu rychle prodej než se ti rozsype pod rukama,to už nikdy nedáš dohromady.Dodělej Peugeota,neřekl jsem že 16V není skvělý motor,jen jsem napsal že když jsem nějákou dobu jezdil v 8V a pak sedl do 16V ze začátku to pro mě bylo sklamání ale rozhodně je 16V rychlejší což dokazují dosažené časy na závodech v porovnání z 8V mým a ostatních soupeřů.V tvém případě bych šel do foukaného motoru a jestli 8V nebo 16V to už bude jen na tobě,pokud budeš jezdit po městě naladíš to na rozumný výkon na každý den a pokud by jsi v budoucnu chtěl závodit tak to jednoduše "přifoukneš" a nemusíš řešit živostnost motoru silně upraveného atmosférického v běžném provozu,budeš mít dost krouťáku i výkonu od nízkých otáček ať to bude 8V či Mi-16 a věř že ta Mazda se potom chytat nebude ani náhodou .Ještě taková zajímavost na konec,co se týče výkonů motoru a porovnání 8V a 16V Mi-16 naproti dobrým jízdním vlastnostem,asi to spíše bude zajímat někoho kdo se chystá nebo už jezdí nějáké závody z 205tkou ale i ostatní co se pořád honí za spoustou koní.Před nějákou dobou jsem se probíral starými výsledky ze závodů abych porovnal o kolik se každý rok závody zrychlují a jak se pořád zlepšuje technika a vylepšují časy na té stejné trati za velice podobných podmínek,no zkráceně řečeno Peugeot 205 1.9 Gti (8V) s dobrým podvozkem a jezdcem který jel poprvé tento závod s tímto autem byl jen o vteřinu horší než peugeot 205 Mi-16 ze špatným podvozkem a jezdcem který jel tenhle závod už po třetí a z 205tkou už odjel několik závodů(mám na mysli sebe),ještě je třeba podotknout že závod se jel do kopce z ostrými zatáčkami z vekým převýšením holt pokud nepřenesete výkon na cestu a v každé zatáčce musíte tak zpomalit aby jste vůbec tu zatáčku projeli tak je vám silný motor k ničemu,toť vlastní zkušenost a tvrdá realita.