Stránka 3 z 5

Re: Prumer ventilu u GTi 1.9

Napsal: 12 úno 2011 20:17
od dypid
takze pisty pudou do kose ??

Re: Prumer ventilu u GTi 1.9

Napsal: 12 úno 2011 20:53
od Thyoridas
do kosa ne, pekne jich a s kruzkama a vlozkama dam na policku, treba jich nekdo bude chtet nebo jich vyuziju pozdej... Hlavne mna staly necelych 12 000,- takze bych jich v tom kosi dluho oplakaval :fran:

Re: Prumer ventilu u GTi 1.9

Napsal: 13 úno 2011 12:39
od dypid
no tak treba se pak dohodnem kdyz je budes chtit prodat

Re: Prumer ventilu u GTi 1.9

Napsal: 14 úno 2011 16:36
od TomGTI
Thyoridas:teďka jsem trochu nepochopil proč budeš skládat nový motor? :fran:

Re: Prumer ventilu u GTi 1.9

Napsal: 14 úno 2011 18:59
od dypid
no predpokladam kvuli te kompresi 15:1 a prisel na to ze levnejsi je nez davat za pisty X penez tak je lepsi na blok 75kW dat hlavu z 88nebo94kW a ma kompres 12:1 v podstate zadarmo jdestli je tedy pravda to co se tu pise

Re: Prumer ventilu u GTi 1.9

Napsal: 14 úno 2011 19:05
od manko
Neviete mi povedať aká je tá hviezdica na šrouby čo držia hlavu na 1.9 gti ? potrebujem to kúpiť v mototechne :myslim:

Re: Prumer ventilu u GTi 1.9

Napsal: 14 úno 2011 19:22
od Thyoridas
torx 55 - nedavno sem kupoval :)

Re: Prumer ventilu u GTi 1.9

Napsal: 14 úno 2011 19:50
od manko
diki :up:

Re: Prumer ventilu u GTi 1.9

Napsal: 14 úno 2011 23:10
od TomGTI
dypid píše:no predpokladam kvuli te kompresi 15:1 a prisel na to ze levnejsi je nez davat za pisty X penez tak je lepsi na blok 75kW dat hlavu z 88nebo94kW a ma kompres 12:1 v podstate zadarmo jdestli je tedy pravda to co se tu pise
Vždyť není problém snížit kompres. poměr.Já tedy dát takovou pálku za písty a pak si je dát na poličku,no nevím,nevím.Další věc je že pokud to tak jde spojit ty dva motory je třeba si uvědomit že tyhle motory už to mají dávno za sebou.Je pěkné mít kompresní poměr zadarmo 12:1 ale stavět motor z dílů starých 20let a najetými stovkami tisíc a vrazit do něj dalších x tisíc mi přijde jako ztracený čas a vyhozené peníze,nemyslím to zle,snažím se poradit a napsat sem něco na co jste možná nemysleli.

Re: Prumer ventilu u GTi 1.9

Napsal: 18 úno 2011 00:03
od manko
Tak dnes som rozobral ten motor čo bol 88kw . A potvrdilo sa to .

Piest je presne taký ako dával fotku Thyoridas a aj ventily sa zhodujú - 41mm aj dačo :m: a necelých 35 mm

Re: Prumer ventilu u GTi 1.9

Napsal: 04 bře 2011 19:32
od Houbar 205 Gutmann
Takze kdyz mam doma motor 75 kw a dam na nej hlavu z 88 KW origo zak bude mit vikon 94 kw a kompres.pomer 12:1 ???? a jinak proc je spatny kom.pom. 15:1 , teda jestli by to slo vysvetlit , diky hosi :-) a pak kdyz pouziju prevodovku z 75 kw tak jak to tedy bude jezdit jestli mate nekdo predstavu ...

Re: Prumer ventilu u GTi 1.9

Napsal: 04 bře 2011 22:02
od vinorak
no ta komprese je dost velká.... jinak jezdit by to mělo v pohodě, otázka je co na to použít za řízení motoru a jednotku... asi 88kW motronic.. špajzka z 75kw je kratší, takže teoreticky to pojede jak raketa :smich:

Re: Prumer ventilu u GTi 1.9

Napsal: 05 bře 2011 09:36
od Thyoridas
kdyz na 75kW das hlavu z 88kW, tak je kompresni pomer po zapocitani stlacene vysky tesneni cca 11:1 (meril sem to doma na rozhozenych motorech)

A kompres 15:1 je spatny v tom, ze ve valci vznika prilis velky tlak na to, aby ho udrzaly pistni krouzky, dlouhodobe pistni cep, ojnice, nebo klika... Taky pri nem prilis casto a lehceji vznika detonacni horeni smesi, coz samozrejme taktez velmi namaha casti klikoveho ustroji, vcetne tepeneho namahani pistu... ;)

Proto me to porad tlaci olej, prisuzoval sem to porad hadicam nebo pricpanym kanalom v bloku, ale pri pocitani CR pro sestavu kteru chces, tak sem si uvedomil chybnost mnou provedeneho vypoctu pro zhotoveni pistu, pri kterem sem opomel zahrnou zmenu vrtani... :down:

Re: Prumer ventilu u GTi 1.9

Napsal: 05 bře 2011 15:27
od Houbar 205 Gutmann
Thy tobe prevrtavali vlozky motoru ???

Re: Prumer ventilu u GTi 1.9

Napsal: 05 bře 2011 16:07
od Thyoridas
ano, z 83 na 86mm :)