Stránka 23 z 38

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 29 pro 2015 09:44
od vinorak
ten de vyndat jedině celej, od pedálů tam jsou 4 matičky, ale jsou super přístupný :fran:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 29 pro 2015 20:25
od draken
jde to, zkus to u 806

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 11 led 2016 18:13
od s0vet
Dneska dorazil vánoční dárek pro peugeotka :) Cibie Airport 35 made in France :fran: Před Vánocema jsem ještě koupil nové víčko na nádobu ostřikovače a nové špunty držící tapecírung.

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 11 led 2016 19:22
od borec616
:up: :up:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 16 led 2016 19:34
od s0vet
Kluci, opravovali jste někdy centrál ? Ten můj nefunguje, tak jsem dneska ten motorek u řidiče vytáhnul. Ve svěráku jsem ho rozebral a vypadal ok, ale pak jsem si všimnul, že ten třipinový mikrospínač, který má pravděpodobně spojit obvod a vyslat signál jakmile se otočí klíčem, je očividně rozbitý. To zelené tlačítko na něm je neustále zapadlé, což by být nemělo. Nemáte někdo celý ten řídící motorek na prodej ? Než začnu složitě hledat a vyměňovat ten mikrospínač. Motorek je funkční, po připojení 12V se otáčí jako o život :)

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 16 led 2016 19:44
od Tokagero314
Nevyjde ťa lacnejšie dať pár korún za nový spínač a jednoducho ho preletovať? Spínač kúpiš hoc aj v rádioamatérovi..

Odoslané z Lenovo A6000 pomocou Tapatalku

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 17 led 2016 09:39
od s0vet
Mno, je otázka jak lehce ten mikrospínač jde koupit. Díval jsem se na net, v ges.cz ani gme.cz odpovídající spínač nemají, nejblíže na ebayi v Německu nebo Británii. Měl by to být Cherry DB3, revizi nevím. Přeci jen, kdyby měl někdo na prodej celý motorek za pár korun, asi bych volil tuto cestu.

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 17 led 2016 19:53
od draken
úplně v pohodě tam jde naroubovat univerzální pětikáblovej motorek centrálu, kterej koupíš za 120 kč

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 17 led 2016 20:26
od s0vet
Univerzál nechám až jako poslední možnost. Zatím jsem objednal nový spínač, takže uvidíme.

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 21 led 2016 11:07
od s0vet
Tak mikrospínač jsem vyměnil. Po zapojení jsem ale docílil jen toho, že to luplo a spálila se pojistka. Úplně si nejsem jistý zapojením toho řídícího zámku, je tam standardní vstup na motorek jako u spolujezdce a v kufru. Do toho předpokládám přijde po sepnutí zámku u řidiče 12V. Vrtá mi ale hlavou ten vstup na mikrospínač - do toho třípinu přichází zem a 12V po hnědém kabelu. Mikrospínač udělá jen to, že tyhle dva dráty spojí. Jak se ale dostane proud na ty motorky, když to není nijak přemostěné ?

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 21 led 2016 13:21
od draken
kolik kabelů ti vede ve dveřích do tohodle motoru?

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 21 led 2016 16:08
od s0vet
Dva do třípinu a dva do dvoupinu.

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 21 led 2016 19:31
od draken
no takže tenhle motorek zahoď, je ti k ničemu. sem patří pouze jakoby hlavní spínač centrálu se 4ma vývodama ne s 5ti

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 21 led 2016 20:20
od s0vet
Teď jsem zmatený jak lesní včela :myslim: Service box říká, že od roku 11/92 jsou motorky na straně řidiče i spolujezdce stejné a to 6615.03. Podle obrázků z netu ale mají taky 3+2 piny. Do roku 11/92 se dával ke spolujezdci 6615.01 a řidičovi 6620.01, tak to mám asi já. Tak jako tak mají verze před rokem 92 i po něm vždy 3+2 piny. Máš nějaký odkaz na ten 2+2 pinový, co říkáš ty ?

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 21 led 2016 21:01
od vinorak
co jsem měl ve starý 205ce centrál tak tam to bylo jak píše Honza, u řidiče 4 dráty a v podstatě jenom ten motorek od řidiče posílal impulz do dalčích motorků, u griffe je už centrál jako u moderních aut, to znamená jednotka a oba přední motorky jsou řídící.... a griffe je 91 rok....