Stránka 30 z 38

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 02 srp 2017 06:49
od s0vet
Opět malá aktualizace. Ze zinkovny se vrátily šrouby a jiné drobnosti, které jsem tam nechal pozinkovat termodifúzním zinkováním. Oproti klasickému galvanickému zinku se při sherardování nezalijou zinkem všechny otvory a závity, takže je to vhodné na šrouby a jiné drobné věci. Vzhledem to sice není moc pěkné, ale musím říct, že závity zůstaly všechny pěkně průchozí a hlavně, na zkušebním vzorku je to opravdu dost odolné otěru. Přikládám nějaké fotky.

Taky mi konečně v blízkém servise přelisovali akcelerační silentblok motoru, tak pánové, moc díky !

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 02 srp 2017 07:30
od Zdenek
To je jenom tím, že neumí ten galvanický zinek udělat nebo to nahážou do studené lázně...

galvanický zinek a žádné zalití závitů se nekoná ;-)

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 02 srp 2017 07:51
od s0vet
Tady si dovolím oponovat. Galvanický zinek ti sice závity nezalije, to je pravda, protože na rozdíl od klasického žárového zinkování se neponořuje přímo do rozžhaveného zinku, ale do lázně, kde se následně elektrolýzou zinek vyloučí a naváže na zinkovaný předmět. Co jsem se ale tak dočetl na netu a v podstatě to samé mi řekli i v zinkovně, galvanický zinek má daleko menší účinnost při ochraně proti korozi. Viz. například zde http://www.eurometal.cz/magazin/rozdil- ... -detail-60 nebo http://www.alphaunion.cz/nabidka/sherardovani v sekci VZORKY PO 1500 h V SOLNÉ MLZE
Dle těchto základních srovnání vychází, že žárové zinkování je vynikající povrchová úprava pro venkovní použití, zatímco galvanický zinek je spíše o estetickém pohledu a nikoliv jako ochrana před rzí.

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 02 srp 2017 09:17
od Zdenek
Já se ale nehádám o tom, že sherardování je špatná povrchová úprava ;-) Jen jsem oponoval tu část o galvanickém zinkování. Ono hlavně do žároveho zinku Ti ani nikde spojovací materiál nepřevezmou, už jenom proto, že by to v té lázni utopili :m:
Jinak test v solné lázni je fajn, ale taky tomu moc nevěřím. On je rozdíl, jestli to nechají někde povalovat v roztoku, kde na to působí jen ta lázeň a né počasí jako takové, zima, horko, voda, sůl, kamení atd...
Jinak origo díly byly také v galvanickém zinku a vydržely dodnes, takže bych o životnost strach neměl :fran:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 02 srp 2017 20:37
od s0vet
Zdeňku, souhlasím. To co bylo na autě v galvanickém zinku opravdu nezrezlo, akorát všechno tak jakoby olezlo. Něco víc, něco míň. Uvidíme, jak se osvědčí tohle. Kromě nové pravé poloosy už mám asi všechno, takže příští týden asi začnu skládat. Tento týden to moc nejde, v garáži je 36 stupňů ve dne v noci :smich:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 10 srp 2017 15:21
od s0vet
Sehnat solidní pravou poloosu se ukázalo jako trošku obtížnější oříšek a v garáži je neustále 32 stupňů. Alespon se vrátila druhá sada kanáldeklů z lakovny. Barva sice není přesný originál, ale vypadají moc k světu.

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 05 zář 2017 11:05
od s0vet
Práce po víkendech pomalu ubíhají - dokončena výměna hadic vody, okruh naplněn chladící kapalinu, složena a nahozena přední náprava, vyměněny gufera diferenciálu, opraven konektor lambda sondy, připojeno řízení, vyměněny tyčky řazení, vyměněny čepy řízení, připojen okruh posilovače řízení. Ještě nás čeká nahození těhlic, brzd a kotoučů, naplnění oleje do převodovky a do motoru, doplnění a odvzdušnění brzdového okruhu atd. Ještě je toho dost :)

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 05 zář 2017 21:35
od Davo
:up:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 06 zář 2017 05:36
od Zdenek
Strašně se s tím sere :fran:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 06 zář 2017 07:25
od s0vet
Když už něco dělám, tak to musí být tip top. Nemíním to za rok zase rozebírat :fran:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 06 zář 2017 14:04
od Zdenek
Stejně to budeš rozebírat... motor 88kW, GTI náprava a podobně :fran:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 06 zář 2017 14:10
od s0vet
Náprava už GTI je a 88kW mě zatím neláká, jelikož to chci mít v originálu. Teda kromě té nápravy, že :m:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 06 zář 2017 16:00
od Aloush
Máš to luxusní :up: ..vypadá to skoro hotově, tak snad to brzo projedeš :car:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 10 zář 2017 20:58
od s0vet
Takže tento víkend namontováno zpět olejové čerpadlo, nasazena olejová vana s novým těsněním, nasazeny poloosy, naplněn motorový olej, uchycen plechový kryt výfuku, namontován zpět airbox a váha vzduchu. Opískované těhlice jsem natřel bezbarvým lakem a v místním autoservise mi ně nalisovali nová SKF ložiska.

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 11 zář 2017 05:40
od Zdenek
No vida, vypadá to k světu :up:

Ale ten zadní šroub ramene máš obráceně :fran: Měl by jít matkou ke stabilizátoru :m: