Stránka 4 z 5

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 13 črc 2010 17:52
od vinorak
mě příjde jako blbost jezdit po měste s gti, na to bohatě stačí 1.4ka :m: :vul:
Do 406ky a citroenu XM se montoval motor 1.9 8v Turbo, měl ho Ludvík2 v autě ;-)
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=3650

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 13 črc 2010 18:04
od blackdragon
vinorak píše:mě příjde jako blbost jezdit po měste s gti, na to bohatě stačí 1.4ka :m: :vul:
Do 406ky a citroenu XM se montoval motor 1.9 8v Turbo, měl ho Ludvík2 v autě ;-)
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=3650
Nazdar Vino...
Ja som si GTI na jazdenie po meste nevyberal. :m: Auto som dostal!
Takze uzivam to, co mam a vies ako to je: "S jedlom rastie chut...".

Ty vole! Uplna seriovka to Ludvikovo auto :smich: : "nový motor 2.0 (2048) 8.0:1 kované ojnice Eagle z motoru Acura RSX,písty 3SGTE,hlava MI-16,elektronika Bosch-Megasquirt-Edis4 knock sensor(Kanada),karbokeramická lamela,turbo GT2560R,brzdy Galfer,výfuk zadní dil 60mm karbon,měření tlaku turba,oleje,emp,A/F ratio,převodovka 5kv s delší pětkou"

P.S.: zatial som nemal este ani jedno auto s vykonom pod 100HP...Pri sposobe akym jazdim by som sa za volantom 1,4-ky zblaznil! :smich:

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 13 črc 2010 20:03
od TomGTI
blackdragon:mě to připadá že to pořád nechápeš a pleteš to všechno dohromady,možná tě tu trochu popletli někteří a máš v tom zmatek takže bych to uzavřel.Peugeota z motorem 16V budeš rychlejší jak 8V důvod je jasný vyšší kroutící moment a vyšší výkon,to že motor silně zabere až ve vyšších otáčkách je fakt ale pak se síla motoru nedá srovnávat ze slaboučkým 8V,jenže to je neduh všech 16V motorů pokud se bavíme o čtyřválcích,moderním motorům pomahají "všelikajé variabilní věci" aby se tento neduh potlačil co možná nejvíce.Pro tvoji potřebu je proto přestavba naprosto zbytečná pokud teda nejsi z té skupiny lidí kteří jezdí po městě se silným autem kde výkon vůbec nevyužijou "ALE PRO TEN POCIT" to tam prostě být musí,takže asi tak,pokud zůstaneš u originálu a budeš ho mít raději pěkný jak rychlí,ušetříš si více či méně starostí malých i velkých dříve nebo později ;-)

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 13 črc 2010 21:13
od pichy
vinorak píše:mě příjde jako blbost jezdit po měste s gti, na to bohatě stačí 1.4ka :m: :vul:
když ty jsi příznivce přestavby, tak nám řekni, kde budeš tu mi16 protahovat, abys využil naplno jeho výkonu? :fran:

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 13 črc 2010 22:11
od blackdragon
TomGTI píše:blackdragon:mě to připadá že to pořád nechápeš a pleteš to všechno dohromady,možná tě tu trochu popletli někteří a máš v tom zmatek takže bych to uzavřel.Peugeota z motorem 16V budeš rychlejší jak 8V důvod je jasný vyšší kroutící moment a vyšší výkon,to že motor silně zabere až ve vyšších otáčkách je fakt ale pak se síla motoru nedá srovnávat ze slaboučkým 8V,jenže to je neduh všech 16V motorů pokud se bavíme o čtyřválcích,moderním motorům pomahají "všelikajé variabilní věci" aby se tento neduh potlačil co možná nejvíce.Pro tvoji potřebu je proto přestavba naprosto zbytečná pokud teda nejsi z té skupiny lidí kteří jezdí po městě se silným autem kde výkon vůbec nevyužijou "ALE PRO TEN POCIT" to tam prostě být musí,takže asi tak,pokud zůstaneš u originálu a budeš ho mít raději pěkný jak rychlí,ušetříš si více či méně starostí malých i velkých dříve nebo později ;-)
Tom,
chapem to ze ma Mi16 vyssi krutiaci momenta a aj vyssi vykon. To bolo jasne uz z tych grafov na brzde.
Kedze som sa v 205-ke s Mi16-tkou nikdy neviezol, neviem to porovnat oproti seriovej 8V a preto sa do nekonecna pytam...
...aby som sa uistil, ze nerobim hovadinu.. :m:
Je jasne ze v meste tych cca 150 HP nemam kde vyuzit, ale o to viac sa vyblaznim potom na dialnici. :car:
Kedze planujem so svojim autom urobit nieco taketo:
1.jpg
1.jpg (80.65 KiB) Zobrazeno 3244 x
citil by som sa v nom s 8V divne.
Mozno to bude zniet :zin:, ale take auto podla mna uz potrebuje aj vykonejsi motor...takze...idem do toho. :twisted:

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 13 črc 2010 22:49
od TomasCTI
jak už to tu bylo řečeno GTI neni do běžného provozu třeba po praze 20l/100km a ještě s toho nemít zážitky,nebo mít ale neveselí,tak si kupte nízkoobsahoví nafty nebo noví naftoví auta který maj velkej výkon a spotřebu tak 6l např. passat nebo kterí koli jiný auto,u GTI jestli to je Mi16 nebo klasika se nesmí řešit spotřeba buď si se do toho auta zamiloval nebo to prodej protože to nemá cenu,mě taky CTičko žere 11l ale těch zážitků a požitků bych si třeba s tim passatem neužil protože to má přeposilovaný řízení a malou spětnou vazbu o proti GTI,ale ta Tomova vize s tim turbem nebyla marná ještě nějaký monstrózní aby pískalo na celí kolo něco pro příklad http://www.youtube.com/watch?v=yqhSrTLwOCE

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 13 črc 2010 23:39
od blackdragon
TomasCTI píše:jak už to tu bylo řečeno GTI neni do běžného provozu třeba po praze 20l/100km a ještě s toho nemít zážitky,nebo mít ale neveselí,tak si kupte nízkoobsahoví nafty nebo noví naftoví auta který maj velkej výkon a spotřebu tak 6l např. passat nebo kterí koli jiný auto,u GTI jestli to je Mi16 nebo klasika se nesmí řešit spotřeba buď si se do toho auta zamiloval nebo to prodej protože to nemá cenu,mě taky CTičko žere 11l ale těch zážitků a požitků bych si třeba s tim passatem neužil protože to má přeposilovaný řízení a malou spětnou vazbu o proti GTI,ale ta Tomova vize s tim turbem nebyla marná ještě nějaký monstrózní aby pískalo na celí kolo něco pro příklad http://www.youtube.com/watch?v=yqhSrTLwOCE
TomasCTI, suhlas. Nemusime to riesit. CTI a GTI ma podla stylu jazdy takmer rovnaku spotrebu...
Ja som sa na spotrebu pytal iba informativne.

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 14 črc 2010 10:32
od vinorak
pichy píše:
vinorak píše:mě příjde jako blbost jezdit po měste s gti, na to bohatě stačí 1.4ka :m: :vul:
když ty jsi příznivce přestavby, tak nám řekni, kde budeš tu mi16 protahovat, abys využil naplno jeho výkonu? :fran:
:vul: jelikož bydlim na vesnici (sice ještě Praha) tak mám okolo dost okresek na výlety, do práce a po Praze jezdim MHD nebo červenejma maloobsahama :fran:

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 14 črc 2010 11:04
od TomasCTI
teď si mu to natřel, vyprudil si prudiče,vino jakej tam budeš mít typ tý Mi16

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 14 črc 2010 11:12
od vinorak
slabší 108kw ;-)

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 14 črc 2010 12:56
od blackdragon
vinorak píše:mě příjde jako blbost jezdit po měste s gti, na to bohatě stačí 1.4ka :m: :vul:
Do 406ky a citroenu XM se montoval motor 1.9 8v Turbo, měl ho Ludvík2 v autě ;-)
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=3650
Vino, pride Ti ako blbost jazdit s GTI v meste a ides davat Mi16?? A pritom byvas na okraji Prahy! :zin: :smich:
Joke! ;-)

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 14 črc 2010 14:06
od vinorak
ale ona i ta 1.4 se 75 koni na 810kg je fakt dost rychlá mezi semafory ;-)
jinak i teď mám gti jenom na výlety a projížďky po okolí a né na stání v kolonách :blbl:

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 14 črc 2010 19:01
od Shotgun
vinorak píše:ale ona i ta 1.4 se 75 koni na 810kg je fakt dost rychlá mezi semafory ;-)
jinak i teď mám gti jenom na výlety a projížďky po okolí a né na stání v kolonách :blbl:
To jinak nejde uz jsou to lestenky na vikend na denni jezdeni to neni ;-)

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 14 črc 2010 19:54
od MSCH205
Celý jsem si to přešel a už mám na to svůj názor, jelikož jsem o Mičku hodně uvažoval a "slintal".

1. Bych musel u svýho (75kw) přehodit komplet elektriku a tu já nerad :m: a navíc komplet poloosy a s tím těhlice nic levnýho,( toto ale neplatí pro tebe blackdragon)
2. Bydlím na vysočině a nejsou tady zrovna rychlostní komunikace, ale spíš kopcovitý a zatáčkovitý terén na což si myslím že 8V je lepší než 16V především v hmotnosti motoru, auto je více ovladatelnější, ovšem když člověk pak jede po rovných silnicích a dálnicích, tak bych šel do Mička. A myslím když se 8V lehce pošteluje, tak je s ním taky sranda a není to taková zdechlina :fran: a pokud někdo říká že měl na Mičku 7L spotřebu, tak bych to ctěl vidět, to bude rychlejší autobus :smich: .

Sehnat kloudný Mičko v dobrým stavu už taky není moc jednoduchý, tak jsem se stím asi definitivně s představbou rozloučil a půjdu směrem 8V a pak odlehčování vozu a budu spokojenej :Merci: .

Zase kdyby jsi do toho šel tak by byly volný jedny nerezový svody, tak do toho jdi :fran: .

Tot můj názor

Re: 88kW vs. Mi16

Napsal: 14 črc 2010 20:43
od Marcell
MSCH205 píše:2. Bydlím na vysočině a nejsou tady zrovna rychlostní komunikace, ale spíš kopcovitý a zatáčkovitý terén na což si myslím že 8V je lepší než 16V především v hmotnosti motoru, auto je více ovladatelnější, ovšem když člověk pak jede po rovných silnicích a dálnicích, tak bych šel do Mička.
O tom by se dalo polemizovat...kdyz ten vykon preneses na asfalt, tak neni o cem mluvit... :m:
MSCH205 píše:A myslím když se 8V lehce pošteluje, tak je s ním taky sranda a není to taková zdechlina :fran: a pokud někdo říká že měl na Mičku 7L spotřebu, tak bych to ctěl vidět, to bude rychlejší autobus :smich: .
Jo, ale s 8v sem se ani jizdou "rychlejsi autobus" na tuhle cifru nedostal... O spotrebe taky muze napsat svy JohnyBoss, taky s tim ma velice dobry zkusenosti...

Kdyz sem ted mel 8v po mi16 v aute, tak jediny co me na tom bavilo byla ta "seriovost" a na kazdy predjizdeni sem se musel chystat...to s mi16 stacilo podradit a auto bylo za mnou...
Ale jak sem psal, ja sem asi silne zaujatej proti 8v, protoze jedinej 8v co "jel", tak z nej zas chcal olej ode vsad... :fran:

16v mas jako kdyz jednou pricuchnes ke kun*e...pak uz na ruku taky ani nepomyslis :fran: :smich: :fran: :smich: