Stránka 33 z 38
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 16 říj 2017 14:10
od s0vet
Ok, takže můžu zkusit vyměnit čerpadlo za jiné, jedno repasované mám ještě v šupleti :) Pokud by to nepomohlo, tak teda šály ? To každopádně znamená práci spíš ze spodu než zvrchu, že ? Jak se pozná šišatá klikovka jinak než vytažením z bloku ? :)
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 16 říj 2017 14:16
od Zdenek
On si ještě ani pořádně nezajezdil a už to chce zase rozebírat
Kolikrát se vyjede soukolí do víka olej.čerpadla a tam se to pak ztrácí, takže nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak zjistit, že tomu tak je, je shodit vanu, srovnat víko na skle a šup s tím zpátky do auta, otázka cca 1,5h a podle toho pokračovat dále
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 16 říj 2017 18:14
od s0vet
Ještě se nic rozebírat nebude, to je až na dlouhé zimní večery. Jen se dopředu informuji :) Právě že jedno zrepasované olejové čerpadlo s těmi zbroušenými plochami mám, tak ho prostě zkusím, za výměnu nic nedám, stejně musím ještě sehnat ty správné šrouby a podložky na uchycení olejové vany.
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 06 bře 2018 11:34
od s0vet
Práce přes zimu zamrzly (doslova - v garáži teď bylo hrubě pod nulou). Vyměnil jsem akorát hadici pro přepad z chladiče do expanzky a udělal si radost novým tlačítkem na stahování střechy.
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 16 bře 2018 11:20
od s0vet
Kluci, uz pred nejakou dobou jsem si pokazil nulovani najezdu na budicich - nevedel jsem, ze se to nesmi nulovat za jizdy. Da se to nejak opravit ?
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 16 bře 2018 13:27
od vinorak
ne rozeber to a uvidíš, ale jistota je jinej rychloměr
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 08 čer 2018 09:54
od s0vet
OK, tak když vy všichni, tak já taky :) Dneska brzo ráno dostal Peugeotek fungl nový alternátor. Před dvěma týdny jsem taky vytáhnul značky z depozitu, takže dneska se poprvé letos vyjelo z garáže a rovnou na benzínku pro nejaky power racing, trošku ho umýt a najet pár kilometrů kolem dvorku. Naposledy jel v říjnu 2017, takže nám přes zimu trošku zkorodovaly brzdové destičky, ale nic co by něšlo na pár stech metrech rozbrzdit :)
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 09 čer 2018 13:31
od s0vet
Po zimním spánku opět na sluníčku :)
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 11 čer 2018 10:42
od s0vet
Kluci, od té loňské kompletní rozborky a repase přední nápravy mi to při akceleraci táhne doprava. Co může být špatně ? Při táhlé zatáčce doprava mi to tak po třech vteřinách zatáčení škubne jakoby doprava, bez toho abych pohnul volantem. Taky se mi zdá, že při rozjezdu a brždění se někde něco v nápravě hne, minimálně to tam vydává nějaké pazvuky. Šrouby uchycení nápravy jsem zkontrolovat, uchyceni ramen taky. Jediné, co jsem tehdy nerepasoval, bylo řízení - je možné, že by to mohlo dělat špatně nastavené řízení ? Jde to vůbec složit špatně ? Geometrie loni byla OK, když jedu konstantní rychlostí nebo při brždění, tak auto drží směr. Uvítám jakékoliv rady co zkontrolovat. Díky !
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 08 črc 2018 09:56
od s0vet
Včera jsme se úspěšně vrátili z malé dovolené v Jesenících. Celkem najeto kolem 500km, první větší porce kilometrů po repasi nápravy. Táhnutí doprava při zrychlení jsem vyřešil přehozením gum zepředu na zadek. Zdejší cesty byly na CTIčko jako dělané - ostré zatáčky, táhlé stoupání a zase klesání - cesta na Červenohorské sedlo je bomba :) Zastavil jsem se i za Marťasem (felix) a dovezl do zásoby nějaké konektory elektroinstalace.
Stále bojuju s drobnými závadamí - i po výměně alternátoru za úplně nový občas nejde startovat, startér jen cvaká a nic. Už opravdu nevím, čím by to mohlo být, protože jsem vyměnil úplně vše. Asi to zařadím mezi nevysvětlitelné záhady. Objevily se i nové závady - pácka blinkru se zasekává v pravé poloze a nevrací se - je nutno ji silou přetlačit doleva a pak vypnout. Posledních 20km se taky objevilo bouchání v pravém kole při zatáčení doprava - zřejmě něco s brzdičem, protože při sešlápnutí brzdy to přestane. Budu se na to muset kouknout.
Poslední dlouhodobá závada je slabý tlak oleje, při 110°C mám cca 2bary na 3500 otáček, což už je dost málo. Zrepasované olejové čerpadlo už mám nachystané, jen ho vyměnit. Snad to trochu pomůže. Pokud ne, bude potřeba už asi zgenerálkovat i motor, na ten jsem zatím kromě rozvodů a spojky za celou dobu ještě nesáhl.
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 22 črc 2018 19:21
od pichy
to za tebou musela být zase kolona. vsadím se, že tě na rovinkách dávaly i traktory v těch kopcích
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 30 črc 2018 15:07
od s0vet
Díky Zdeňkovi za přelisování předních ložisek. Táhnutí na pravou stranu se tímto definitivně vyřešilo. Bohužel předchozí ložisko se zřejmě špatným nalisováním odporoučelo do věčných lovišť už asi po 500km. Taky přestalo bouchat v levém horním uložení - kupodivu stačilo jen dotáhnout horní šrouby :) Zřejmě jsem je při předchozím skládání nějak opomenul dotáhnout.
V sobotu jsem autíčko vykoupal a udělal pár testovacích kilometrů po okolních kopcích. Přikládám foto jako důkaz :) V nejbližších týdnech nás ještě čeká technická.
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 30 črc 2018 16:58
od Zdenek
Není zač
Hlavně, jestli jsi ložiska v horním uložení pořádně namazal? Oni to totiž ve výrobě zrovna s mazáním moc nepřehání...
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 31 črc 2018 08:47
od s0vet
Nemazal, to me vubec nenapadlo, byly namazane uz z vyroby, tak jsem predpokladam, ze to staci. Tak kdyby to zacalo skripat, tak to domaznu. Jinak letos uz jen jezdime
- vymenu olejoveho cerpadla necham na konec sezony, az se bude menit olej.
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 24 srp 2018 17:48
od s0vet
Technická na další dva roky bez ztráty kytičky :-) akorát teda od technické do technické najeto jen cca 2500km, to je ostuda