
Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
A nikdo to nepozná, protože je to pořád Be3. 

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Přes vánoční svátky vyměněno olejové čerpadlo za zrepasované - nový pístek, pružina a srovnané dosedací plochy vybroušené od ozubených kol. Zároveň vyměněn olej a olejový filtr.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
a zkoušel jsi už tlak oleje ? Co ten výměník oleje přes hadice, to už nemáš 100 procentní originál :D



- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Ten motor je vevnitř nějak podezřele čistej 
Výměník je připojenej super, viděl jsem i lepší variace
Každopádně varianta s výměníkem přišroubovaným na převodovce je nejlepší, alespoň člověk nemá celý motor od oleje.

Výměník je připojenej super, viděl jsem i lepší variace

205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích 
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001

205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor

DUCATI Monster 2001
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Posměváčci
Tlak oleje jsem zatím nezkoušel. Musel bych se s tím jet projet a pořádně to zahřát, protože na volnoběh při studeném oleji to tlačilo 5-6 barů i se starým čerpadlem - tohle se nezměnilo, to dělá i s "novým". U toho výměníku olej - voda jste mě trošku dostali. On se dá namontovat i jinam ? Vím, že v serviceboxu je znázorněný někde u převodovky, ale to je tak asi vše. Je taky pravda, že ty hadice k výměnu co tam mám teď jsou nějak umělě naprodlužované pomocí různých rezavých spojek. Nemáte k tomuto tématu více informací, třeba i fotek ?
Já si celou dobu myslel, že výměník olej - voda slouží nejprve k ohřevu oleje na provozní teplotu od rychleji se ohřívající vody a později zase k chlazení oleje od 90°C vody. Už z principu mi proto přišlo logické ho mít přípojený u olejového filtru, kudy ten olej proudí. Jak to funguje při té montáži u převodovky ? :)


Já si celou dobu myslel, že výměník olej - voda slouží nejprve k ohřevu oleje na provozní teplotu od rychleji se ohřívající vody a později zase k chlazení oleje od 90°C vody. Už z principu mi proto přišlo logické ho mít přípojený u olejového filtru, kudy ten olej proudí. Jak to funguje při té montáži u převodovky ? :)
- Přílohy
-
- g4d65u43sab.png (126.29 KiB) Zobrazeno 9824 x
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- hugo boss
- V.I.P
- Příspěvky: 2702
- Registrován: 19 zář 2006 22:35
- Rok narození: 1985
- Skutečné jméno: Tom
- Bydliště: Kocbeře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Pokud vím, tak výměník oleje na převodovce je jen u automatické převodovky.
www.peugeotdilykocbere.cz
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
To by odpovídalo, protože v serviceboxu je u toho schématu napsáno 4HP14, což je automatická převodovka.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Já jsem to měl na převodovce zatím u všech svých gti
ale nevylučuju, že to byla předělávka. Při montáži na převodovce je celý komplet i s filtrem, tak jak to máš na bloku jen posunutý na převodovku a přívod oleje je přes hadice. O dost líp se mění filtr a olej nekape všude 


205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích 
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001

205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor

DUCATI Monster 2001
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
A nemáš foto ? Abych se přiznal, tak si nedokážu představit, jak je olej protažen z bloku pomocí hadic do toho filtru + výměníku na boku převodovky. Kde je to tam na té převodovce vůbec uchyceno ?
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
prostě na bloku místo filtru je taková placka ze který vedou tlakový hadice k přírubě převodovky... jenom 309ka to má rovnou hadicema na blok. Tohle měly všechny gti když měli posilovač řízení no a pak některý 94kW pro určitý trhy měli zase chladič, ale to už je jiná písnička
fotku někde vyhrabu

- Přílohy
-
- remote_oil_filter.jpg (194.26 KiB) Zobrazeno 9791 x
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Přesně, tady trochu upravené, ale v podstatě je to přesně takhle

Jinak klasickej chladič oleje měli všechny 94kw, ale zase na úkor jedné vrtule v sahaře, tak pak je otázkou, co je lepší 
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích 
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001

205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor

DUCATI Monster 2001
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Jedna vrtule do čech stačí, i na okruhu je voda pořád kolem 80.... 

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Je tak pro zajímavost. Podle anglánů uchladí malej TU chladič EW10 GTI 180 motor z 206ky
Takze na 94kW GTI to bude asi docela s rezervou i s jednou vrtulí
Spíš bude záležet při jaký teplotě ventilátor spíná, aby se to zbytečně nehřálo při popojíždění.


Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Uznavam, ze takhle to vypada praktictejsi nez na bloku motoru, kam je blby pristup. Navic se nemusi prodluzovat ty hadice na vodu az k tomu vymeniku a jako posledni bonus muzete pouzit i vetsi vymenik. Ten obrazek ze serviceboxu je pro ktere auto a motor ? 309 ?
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce