Stránka 35 z 38
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 07 pro 2018 14:42
od vinorak
A nikdo to nepozná, protože je to pořád Be3.

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 30 pro 2018 12:06
od s0vet
Přes vánoční svátky vyměněno olejové čerpadlo za zrepasované - nový pístek, pružina a srovnané dosedací plochy vybroušené od ozubených kol. Zároveň vyměněn olej a olejový filtr.
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 31 pro 2018 16:46
od vinorak
a zkoušel jsi už tlak oleje ? Co ten výměník oleje přes hadice, to už nemáš 100 procentní originál :D

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 31 pro 2018 20:59
od Zdenek
Ten motor je vevnitř nějak podezřele čistej

Výměník je připojenej super, viděl jsem i lepší variace

Každopádně varianta s výměníkem přišroubovaným na převodovce je nejlepší, alespoň člověk nemá celý motor od oleje.
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 02 led 2019 09:43
od s0vet
Posměváčci

Tlak oleje jsem zatím nezkoušel. Musel bych se s tím jet projet a pořádně to zahřát, protože na volnoběh při studeném oleji to tlačilo 5-6 barů i se starým čerpadlem - tohle se nezměnilo, to dělá i s "novým". U toho výměníku olej - voda jste mě trošku dostali. On se dá namontovat i jinam ? Vím, že v serviceboxu je znázorněný někde u převodovky, ale to je tak asi vše. Je taky pravda, že ty hadice k výměnu co tam mám teď jsou nějak umělě naprodlužované pomocí různých rezavých spojek. Nemáte k tomuto tématu více informací, třeba i fotek ?
Já si celou dobu myslel, že výměník olej - voda slouží nejprve k ohřevu oleje na provozní teplotu od rychleji se ohřívající vody a později zase k chlazení oleje od 90°C vody. Už z principu mi proto přišlo logické ho mít přípojený u olejového filtru, kudy ten olej proudí. Jak to funguje při té montáži u převodovky ? :)
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 02 led 2019 11:02
od hugo boss
Pokud vím, tak výměník oleje na převodovce je jen u automatické převodovky.
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 02 led 2019 11:16
od s0vet
To by odpovídalo, protože v serviceboxu je u toho schématu napsáno 4HP14, což je automatická převodovka.
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 02 led 2019 12:17
od Zdenek
Já jsem to měl na převodovce zatím u všech svých gti

ale nevylučuju, že to byla předělávka. Při montáži na převodovce je celý komplet i s filtrem, tak jak to máš na bloku jen posunutý na převodovku a přívod oleje je přes hadice. O dost líp se mění filtr a olej nekape všude

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 02 led 2019 12:48
od s0vet
A nemáš foto ? Abych se přiznal, tak si nedokážu představit, jak je olej protažen z bloku pomocí hadic do toho filtru + výměníku na boku převodovky. Kde je to tam na té převodovce vůbec uchyceno ?
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 02 led 2019 17:41
od vinorak
prostě na bloku místo filtru je taková placka ze který vedou tlakový hadice k přírubě převodovky... jenom 309ka to má rovnou hadicema na blok. Tohle měly všechny gti když měli posilovač řízení no a pak některý 94kW pro určitý trhy měli zase chladič, ale to už je jiná písnička

fotku někde vyhrabu
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 02 led 2019 22:41
od Zdenek
Přesně, tady trochu upravené, ale v podstatě je to přesně takhle

- RW_Oil_cooler_mounted_02_public.jpg (46.89 KiB) Zobrazeno 11375 x

- RW_Oil_hoses_public.jpg (281.94 KiB) Zobrazeno 11375 x
Jinak klasickej chladič oleje měli všechny 94kw, ale zase na úkor jedné vrtule v sahaře, tak pak je otázkou, co je lepší

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 03 led 2019 12:26
od vinorak
Jedna vrtule do čech stačí, i na okruhu je voda pořád kolem 80....

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 03 led 2019 13:05
od chobot
Je tak pro zajímavost.
Podle anglánů uchladí malej TU chladič EW10 GTI 180 motor z 206ky

Takze na 94kW GTI to bude asi docela s rezervou i s jednou vrtulí

Spíš bude záležet při jaký teplotě ventilátor spíná, aby se to zbytečně nehřálo při popojíždění.
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 03 led 2019 13:21
od s0vet
Uznavam, ze takhle to vypada praktictejsi nez na bloku motoru, kam je blby pristup. Navic se nemusi prodluzovat ty hadice na vodu az k tomu vymeniku a jako posledni bonus muzete pouzit i vetsi vymenik. Ten obrazek ze serviceboxu je pro ktere auto a motor ? 309 ?
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 03 led 2019 14:27
od vinorak
205 xu9jaz