
Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
- hugo boss
- V.I.P
- Příspěvky: 2702
- Registrován: 19 zář 2006 22:35
- Rok narození: 1985
- Skutečné jméno: Tom
- Bydliště: Kocbeře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Tak jsem asi našel originál

www.peugeotdilykocbere.cz
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Akorát to má uraženej horni držák na tom držáku výměníku.... Všechny co jsme viděl byly prasklý včetně toho co mám na autě.. ale na funkci o nemá vliv, i ten jeden šroub to udrží 

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Jo, to bude ono. Člověk se každým dnem učí 

Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
To mají snad všechny


205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích 
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001

205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor

DUCATI Monster 2001
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
jo drží mi to na převodovce, ale naštěstí to je jenom hezky prasklý a mám to komplet 

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Peugeot dostal o víkendu novou baterii 62Ah Banner. Se starou Boschkou už bohužel nešlo startovat a nabití pomohlo vždycky jen na chvilku.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
SPZky vytaženy, prvních letošních 100km odjeto. Akorát se startováním je stále potíž
Cvakání ve startéru je pořád přítomno, musím několikrát otočit klíčkem tam a zpět, aby začal točit. A oproti loňsku novinka - když už ten startér roztočím, tak teplý motor ne a ne chytit. Musím točit tak 5 - 10 vteřin a pak se jen velmi neochotně dostává na volnoběh.
Nevím, jestli tyhle dva problémy mohou mít nějakou souvislost - napadá mě zpátky ta špatná kostra (startér i baterie fungl nové), díky které třeba startér nemá tolik otáček, kolik by měl mít a proto to za tepla chytá špatně. Nebo může mít špatná kostra vliv na zapalování při startování ?

Nevím, jestli tyhle dva problémy mohou mít nějakou souvislost - napadá mě zpátky ta špatná kostra (startér i baterie fungl nové), díky které třeba startér nemá tolik otáček, kolik by měl mít a proto to za tepla chytá špatně. Nebo může mít špatná kostra vliv na zapalování při startování ?
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- Aloush
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 374
- Registrován: 13 črc 2015 20:17
- Rok narození: 1995
- Skutečné jméno: Ales Dopita
- tel.:: 735888182
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Sis dal na čas..
Zkusil bych ten natáhnout drát pod startér jak u mého, to je práce na chvilku.
Za tepla nevím jestli to může mít souvislost, ze zkušenosti mi motor chytá i v zimě, když se startér sotva protočí.. jak to hodí správně jiskru tak se prostě rozjede. To bys měl teoreticky poznat jestli startér jen točí a nic se neděje, nebo se motor aspoň snaží chytnout a nejde mu to.


Za tepla nevím jestli to může mít souvislost, ze zkušenosti mi motor chytá i v zimě, když se startér sotva protočí.. jak to hodí správně jiskru tak se prostě rozjede. To bys měl teoreticky poznat jestli startér jen točí a nic se neděje, nebo se motor aspoň snaží chytnout a nejde mu to.
Peugeot 205 1.4 55kW (3d, 98) - Nightfire ♥
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Neměl jsem úplně teď dvakrát moc času. Popravdě spzky mám doma už aspoň tři týdny. Ten drát asi zkusím, protože nic jiného už mě vážně nenapadá. Všechny kostry jsou očištěné a pořád to blbne - tak už mě napadá jen chyba někde v kabelu nebo v jeho oku. Jinak to startování za tepla - startér točí, a má to snahu jakoby chytnout, ale hrozně málo, přijde mi to jako chudá směs. Tak mě napadá nějaké čidlo, teploty motoru třeba, ale ty jsem všechny měnil za nové pár roků zpět.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
V sobotu jsem využil chvilky volného času odpoledne a pustil jsem se konečně do výměny klaksónů za originál FIAM. Klaksóny jsem měnil už dřív, ale namísto uhnitého původního FIAMu jsem dal jen nějaký levný šmějd z eBay a ten moc dlouhou životnost neměl
Takže pravé světlo ven a konečně opraveno tak, jak to má být 


Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
V pondělí ráno jsem se s vervou pustil opět do laborování s cvakajícím startérem. Sání pryč, váha vzduchu pryč, škrtící klapka pryč, alternátor pryč a byl jsem u startéru. Startér jsem vymontoval, na Zdenkovu radu jsem obrousil a očistil kontaktní plochu mezi startérem a převodovkou a hodil startér zpátky. Zajímavé bylo připojení klíčkového plus na startér, viz. foto. Osmnáckrát nastavovaný kabel vším, co se doma našlo, jsem ustřihnul a naletoval nové očko :) Startérové plus vypadalo ok, to jsem zatím nechal tak. Co ale nebylo OK, to bylo mínus vedení z baterie na převodovku a na karoserii. Starý krátký zlomený kabel jsem zahodil a natáhnul novou, dostatečně dlouhou zem v šestnáctce mědi. Ukostření na převodovce jsem znova rozebral, obrousil a očistil.
Pustil jsem se i do vyčištění škrtící klapky, když už byla venku. Vnitřek byl celkem ok, ale připojení podtlaku z rozdělovače bylo přicpané a připojení par z aktivního uhlí bylo ucpané a komplet neprůchodné. Půlhodinovou prací s jehlou a technickým benzínem se mi nakonec podařilo zprůchodnit oba vývody
Uvidíme, jestli natažení nového mínus a očištění kontaktů bude na vyřešení cvakajícího startéru stačit
Držte mi palce :)
Pustil jsem se i do vyčištění škrtící klapky, když už byla venku. Vnitřek byl celkem ok, ale připojení podtlaku z rozdělovače bylo přicpané a připojení par z aktivního uhlí bylo ucpané a komplet neprůchodné. Půlhodinovou prací s jehlou a technickým benzínem se mi nakonec podařilo zprůchodnit oba vývody

Uvidíme, jestli natažení nového mínus a očištění kontaktů bude na vyřešení cvakajícího startéru stačit

Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Tento týden testovacích 700km. Dvě hlavní závady. Předpokládám, že tím, že jsem vyčistil průchod pro benzínové páry ve škrtící klapce, tak se nyní do motoru dostává víc vzduchu a je lehce zvýšený volnoběh (cca 1300ot.). Zkusím poladit lehce šroubem. Jak přesně se mají ty volnoběžné otáčky seřizovat ? Až bude motor ohřátý předpokládám. Na kolik - 900 ?. Druhá závada se pořád týká elektriky. Startér sice startuje statečně za jakékoliv teploty, ale někde se mi asi dotýká kostra, protože přestal fungovat servomotor na stahování střechy, klaksón a svítí mi kontrolka dobíjení. Příští týden se s tím ještě otočím na srazu a pak to asi opět rozeberu a zkontroluju i ostatní kabely, které jsem minulý víkend nechal zatím být.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Dneska ráno bohužel nepříjemné překvapení. O půl osmé ráno sedám do auta, že se otočím na srazu a baterka úplně kaput
Očividně ta svítící kontrolka dobíjení nesvítila jen tak. Jen je mi divné, že jsem s tou kontrolkou ujel cca 400km včetně světel a několika startování a vše OK. Tak pánové, bohužel, uvidíme se třeba na dalším. Já jdu mezitím dobít baterku a hledat chybu. 


Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Já tenkrát dojel ze Zlína bez alternátoru a taky to chciplo až kousek před barákem 

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Mno, abych se přiznal, tak mě to překvapilo. Ale je pravda, že kromě zapalování, světel a občasného blinkru tam víc té elektroniky není, takže si dovedu představit, že bez světel a zbytečného startování se dá dojet klidně i celá nádrž nebo dvě :)
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce