Napsal: 31 pro 2006 17:21
Jo to já nevím,když by to byl nákej schnilák vyhoněnej,tak proč ne :) koukni se na ceny 405 mi16 a 405 t16
ale ne origo ve dvěstěpátý...Crack píše:Tak Téčka byli pomalu odjakživa,ale miček je furt plno
Já ale mluvím o 405hugo boss píše:ale ne origo ve dvěstěpátý...Crack píše:Tak Téčka byli pomalu odjakživa,ale miček je furt plno
ale celou dobu tu byla řeč o tom že se prý vyráběla P205 Mi16...Crack píše:Já ale mluvím o 405hugo boss píše:ale ne origo ve dvěstěpátý...Crack píše:Tak Téčka byli pomalu odjakživa,ale miček je furt plno
ale celou dobu tu byla řeč o tom že se prý vyráběla P205 Mi16...hugo boss píše:
t16 je označení pro motor Turbo 2.0 16ti ventil a má něco kolem 200koní z výroby, je to něco podobného jako Mi16 ale má turbo :-)Hanz píše:hele jaky motory se vubec strkaly do 405 t16? Kolik to mas ps jaky kroutak atd? Je to jen 4x4 mi16 nebo neco silnejsiho?
jenže 205T16 nemá s obyč 200pátou nic společnýho až na podobný vzhled a nápis 205 :mrgreen: motor je uložený podélně vzadu, má pohon 4x4 a má všechna kola uložená nezávisle na sobě... a to není zdaleka vše ... je to prostě krásný auto a vlastnit ho, tak jsem nejštastnější člověk na světě :-)Hanz píše:tak to je hodne velky masakro 205 T16 vim, ze to bylo moc dobry auto
to je docela zajimavy, ze ackoliv v tom je 2x silnejsi motor a konstrukci museli udelat taky pevnejsi tak to je tezsi cca o 200kg nez normalni 205
nepovídej, fakt??? to přeci vím, ale co je na jejím podvozku stejné jako u obyč 205ky?Hanz píše:neni pravda t16 se delala i jako civilni verze
kdybys neveril muzu ukazat dalsi fotky :)