Weslo,weslo píše:blackdragon píše:
Weslo ja z teba ko*ota nerobim. Ale ak sa tak citis, prosim.
BTW, som rad, ze si taky vzdelany. :) Lebo potom asi vies, ze u turbiny nie je chladeny hriadel ale loziska (ked chces, kludne Ti rozobrate turbo nafotim. Mam ho v pivnici..)
1.) Napisal som snad niekde, ze 205 GTI nema snimac teploty nasavaneho vzduchu???
2.) Regulatorom paliva som myslel vodicom nastavovatelny... (moja chyba, nevyjadril som sa presne)
3.) A k tomu intercooleru len tolko: nepovedal som, ze nemas pravdu. Len ze sa rad poucim, ak nemam pravdu ja.
toto je uz len chytanie za slovicka
1. snimac tam je a ma vplyv na riadenie zmesi
2. -
3. si pouceny :)
BTW: nie, podla mna je ten hriadel ulozeny s presahom :P
ano, je to chytanie sa za slovicka. Ani v jednom prispevku som nespominal snimac teploty vzduch, alebo seriovy regulator tlaku paliva.
Tu je nieco k regulatoru tlaku paliva (Power Boost Valve) ktory som myslel ja: http://www.tuning.sk/dokument-pbv_regul ... mp_ventily
A este jedna vec :
Okrem 205 GTI mam Mazdu 323 GTX. Je to 1,6 litrovy motor s turbom a 4x4. Tie auta mali v serii 150 HP (takze ziadny "vysoko preplnovany motor") a intercooler mali od vyroby...chladic maju len vysoko preplnovane motory