pokud to stojí míň než 500 tak to kup já měl na 1.4ce klapku a jednotku z 1.1 a jelo to dobře, spotřeba stejná, nad tři tisíce to jelo jako 1.4ka, ale dole to bylo krapet mrtvější než 1.4ka , ale pořád o hodně silnější než 1.1
Problém je na světě. Při 2500 ot/mij poměrně dost cuká a nejde za plynem, když ho sešlápnu, tak se skono nic neděje, až to dojde do cca 3000 ot/min, tak teprve začne něco dělat... nenapadá někoho, co s tím?
nevšiml jsem si, že by diagnostika něco hlásila... po startu vždy zhasne... při jízdě se nerožnula kontrolka... zkusíém ještě vyměnit krokový motorek, jestli to není tím...
Zkus a uvidíš, ale pokud ti diagnostika nic nehlásí tak by to měla být nějaká kravina. Je ale pravda, že mě to hlásilo 33 (což je poťák) ale nakonec jsem zjistil že je špatná i ta membrána takže jsem jí vyměnil a dal to zapečetěný vstřikování a od té doby to jezdilo bez problémů.
vyblikal jsem si diagnostiku a blikne jednou, pak 2x a pak se rozsvítí, tak nevím... jinak výměna krokáče asi nepomohla, ještě na chvíli odpojím baterku a nechám to bez napětí a uvidím, co se pak stane...
Nejdřív ti to bliká desítky a pak jednotky takže jednou a pak dvakrát znamená 12 což je začátek diagnostiky. Pak musíš proceduru opakovat dokud ti to nevybliká kód 11 tedy Blik pauza blik (konec diagnostiky)