Stránka 6 z 8
Re: Pajigun P205 1.9 GTi 75 kW, P205 IndiCAR
Napsal: 25 pro 2012 16:54
od lukas309
Zkus na tom elektromagnetickém ventilu odpojit tu hadičku, která vede na membránu na rozdělovači a zkus nasát, jestli udrží podtlak.
Protože já jí měl taky špatnou a diagnostika mi jí nehlásila.
Re: Pajigun P205 1.9 GTi 75 kW, P205 IndiCAR
Napsal: 25 pro 2012 17:00
od ebarta1
zkusím...
na chladiči je hlídání hladiny ale není zapojený, budíky mám s kontrolkou
má být zapojený nebo to některý nemají?
Re: Pajigun P205 1.9 GTi 75 kW, P205 IndiCAR
Napsal: 25 pro 2012 17:27
od lukas309
Myslím, že by to zapojený být mělo, ale jistej si tím nejsem.
Re: Pajigun P205 1.9 GTi 75 kW, P205 IndiCAR
Napsal: 25 pro 2012 20:13
od vinorak
jo má být zapojený, ale většinou je čidlo kaput a jelikož pak občas poblikvá, tak se to pak rači odpojí
Re: Pajigun P205 1.9 GTi 75 kW, P205 IndiCAR
Napsal: 26 pro 2012 13:17
od ebarta1
kabely k čidlu na chladič jsem našel a zkušebně zapojil
zalepená střecha...
pro lukáše...
zjistil jsem že to je přepouštěcí ventil benz. par, ale je tak jenom volně, nemá být někde chycený
auto nastartováno, beželo až do sepnutí sahary, otáčky za tepla na volnoběh 1200, mezera mezi dorazem je asi 2 mm a už nejde dolů, plyn. lanko volný
jak je to s tým podtlakem, zkoušel jsem vypojit hadičku co vede do rozdělovače z toho ventilu, ale ani na jedný straně není podtlak
Re: Pajigun P205 1.9 GTi 75 kW, P205 IndiCAR
Napsal: 26 pro 2012 13:30
od ebarta1
ještě mě napadlo zkusit odpojit čidlo teploty vody pro řj, jestli bude špatný, jednotka si nahodí svoje data na zahřátej motor že
diagnostika nic nehlásí
nebo
mám ještě jedno vstřikování, zkusil bych ho jenom připojit k teplímu motoru, jak se nastavý krokáč, co?
Re: Pajigun P205 1.9 GTi 75 kW, P205 IndiCAR
Napsal: 26 pro 2012 13:52
od ebarta1
zkouška ze zaplím klíčkem a vyplím motorem...
když zatahnu za plyn, tak trochu zabzučí motorek, je slyšet cvaknutí volnoběhu a cvakne ventil s podtlakama
to je ok, že
Re: Pajigun P205 1.9 GTi 75 kW, P205 IndiCAR
Napsal: 26 pro 2012 16:31
od ebarta1
na zkoušku jsem vyměnil vstřikování a woala...
studenej volnoběh cca 1600 ot, po zahřátí pod 1000 ot
diagnostika hlásí 13
ale i přes to že jsem dal 2x nový tesnění tak to furt saje vzduch pod potenciometrem
utahoval jsem to křížem, nemá se to dělat jinak, nebo na malej moment
Re: Pajigun P205 1.9 GTi 75 kW, P205 IndiCAR
Napsal: 26 pro 2012 18:13
od vinorak
no pokud je to těsnění už vymáčklý, tak to leda vem červenym siikonem
Re: Pajigun P205 1.9 GTi 75 kW, P205 IndiCAR
Napsal: 26 pro 2012 18:17
od ebarta1
zkoušel jsem jedno vystříhnout z kartonu, ale stále to tam saje,
jednorázově by to přeci mělo stačit
původní těsnení je dost otlačený
Re: Pajigun P205 1.9 GTi 75 kW, P205 IndiCAR
Napsal: 28 pro 2012 10:02
od lukas309
Tak ten ventil pal. par neznám, tak to někde chytni aby se ti to neuklepalo.
Jinak pokud není v membráně podtlak (respektive pokud tam není po nasátí) tak je membrána špatná.
Když mi napíšeš číslo rozdělovače, tak se ti mrknu jaká tam má být.
Chyba 13 je snímač teploty vzduchu. Ten je přímo nad vstřikem, když sundáš filtrbox a ten plastovej kryt mezi filtrboxem a vstřikováním.
Je to takový půlkulatá čepička přímo nad tryskou, Drží jí jeden torx. Můžeš to zkusit proměřit, ale jinak vyměnit.
Re: Pajigun P205 1.9 GTi 75 kW, P205 IndiCAR
Napsal: 28 pro 2012 12:16
od ebarta1
podle SB je ten ventil 150227 - ventil odvětrávání nádrže, asi sem to předtím blbě napsal
mám ještě jedno vstřikování, tak to čidlo zkusím vyměnit
rozdělovač mám taky ještě jeden, tak to můžu taky zkusit
Re: Pajigun P205 1.9 GTi 75 kW, P205 IndiCAR
Napsal: 28 pro 2012 13:06
od lukas309
Aha, tak to ani netuším, kde v autě já ho mám (asi někde u hrdla nádrže), ale v motorovém prostoru určitě není.
Re: Pajigun P205 1.9 GTi 75 kW, P205 IndiCAR
Napsal: 28 pro 2012 14:21
od ebarta1
já ho mám hned za nádržkou na uhlí a pak to pokračuje podél brzdové trubky dozadu
možná to máš jinak protože 309 má nádobku kde mám já hever
Re: Pajigun P205 1.9 GTi 75 kW, P205 IndiCAR
Napsal: 28 pro 2012 14:25
od lukas309
Je to možný, ale když jsem měnil motor, tak jsem celej prostor "měl v ruce" a nikde to tam nebylo, takže buď to má 309 jinak nebo to mám já nebo ty předělané od bývalých majitelů.