Stránka 6 z 28
Re: P 309 1.1
Napsal: 22 úno 2011 11:05
od lukas309
Jsou to klasický 247 akorát, že jsou chlazený. Půjde tam válec a posilovač z GTi. Nějak nejsem spokojenej s tím jak to teď brzdí a v budoucnu tam možná půjde 1.4
Vím, že je to lehce předimenzovaný, ale vzhledem k tomu, že mám na léto 15" tak si myslím, že je to dobrý krok. Nehledě na to, že brzdy jsou pro mě základ :-)
Re: P 309 1.1
Napsal: 22 úno 2011 12:06
od Vomec
já tam mám nechlazený girlingy a brzdí to nádherně... mít širší gumy jak 165 tak to bude ještě lepší
Re: P 309 1.1
Napsal: 22 úno 2011 12:19
od lukas309
Já tam mám taky nechlazený girlingy. Ne že by to nebrzdilo, ale není to tak ostrý jak bych si představoval proto ta GTi konfigurace. Mám připravený Bendixy, ale pokud se mi podaří nechat zapsat 14 do TP tak tam dám spíš Girlingy
Re: P 309 1.1
Napsal: 22 úno 2011 17:28
od lukas309
Tak destičky a opravná sada také doma.
Re: P 309 1.1
Napsal: 02 bře 2011 14:49
od lukas309
Tak dneska návštěva u Antika a vezu si naloženej kufr :-) 1.4 TU3M 55kW no projde generálkou a pak šup s ní do auta. Zároveň mu děkuji za masku, takže už se konečně vrhnu na zavaření jak už mám dlouho v plánu :-)
Zítra snad dorazí winnery a příští týden konečně objednám podvozek. No a snad to všechno do srazu stihnu hodit na auto :-)
Foceno mobilem na malý rozlišení, takže kvalita nic moc, o víkendu dám lepší foto.
Re: P 309 1.1
Napsal: 03 bře 2011 12:12
od lukas309
Tak dnes dorazily první 2 winnery, další se ještě někde zdržely. Jsou v pořádku nejsou pokopaný ani odřený, bohužel loupe se lak a jsou dost zoxidovaný takže bude potřeba renovace. Kdyby někdo věděl co nejlépe použít na renovaci nechť dá vědět. Kola budou na zimu takže potřebuju něco kvalitního protože sůl je nemilosrdná.
Re: P 309 1.1
Napsal: 03 bře 2011 12:55
od Hroche
já svoje Gutmanny nechal opískovat a natříkat komaxitem barva bude stříbrná
Re: P 309 1.1
Napsal: 03 bře 2011 13:00
od lukas309
Já právě nevím zda je vhodnější komaxit nebo prášková barva. Asi bude nejlepší se zastavit někde v lakovně a oni určitě poradí. Jde mi o to aby ta barva byla co možná nejvíce podobná originálu a zároveň byla tvrdá a odolala soli.
Re: P 309 1.1
Napsal: 03 bře 2011 13:02
od Hroche
lukas309 píše:Já právě nevím zda je vhodnější komaxit nebo prášková barva. Asi bude nejlepší se zastavit někde v lakovně a oni určitě poradí. Jde mi o to aby ta barva byla co možná nejvíce podobná originálu a zároveň byla tvrdá a odolala soli.
komaxit a prášková barva je jedno a to samé
Re: P 309 1.1
Napsal: 03 bře 2011 13:26
od lukas309
Tak konečně v tom mám jasno :-)
Re: P 309 1.1
Napsal: 04 bře 2011 18:43
od lukas309
Tak dneska dorazily další 2 winnery :-) Dneska jsem konečně vyložil motor, takže to auto už zase vypadá dobře a ne jak s nápravou na hadry :-) Běhěm víkendu se snad pustím do rozebírání + repase brzdičů + zahlazení masky :-)
Uvidíme na co bude čas a chuť, ale vše budu dokumentovat.
Re: P 309 1.1
Napsal: 04 bře 2011 20:21
od jirka st
ahoj kutile. Chtěl bych tě varovat před komaxitem. pracoval sem s ním a věř mi že ti to nevydrží ani jednu zimu. U škodovky jse nechal opískovat disky a nastříkat komaxitem.Po vypálení to krásně vypadalo ale do jara to bylo pryč. Jinak jsem prošel celou tvou relaci a jediné co mohu říct je KLOBOUK DOLŮ. jirka st.
Re: P 309 1.1
Napsal: 05 bře 2011 09:19
od Michael205
lukas309 píše:Já právě nevím zda je vhodnější komaxit nebo prášková barva. Asi bude nejlepší se zastavit někde v lakovně a oni určitě poradí. Jde mi o to aby ta barva byla co možná nejvíce podobná originálu a zároveň byla tvrdá a odolala soli.
někdo mi radil na zimu pryskyřicovou barvu prej to vydrží dost dlouho, ale sám jsem to ještě nezkoušel v léte si nechám udělat plecháče tím.
Re: P 309 1.1
Napsal: 05 bře 2011 11:19
od lukas309
já jsem zatím nějaký info zjišťoval a ono existuje několik druhů komaxitu podle použití. Mezi nima je samozřejmě i nějaký určený do exteriéru, který odolává povětrnostním vlivům. Konkrétně se jedná o polyuretanové práškové barvy.
Re: P 309 1.1
Napsal: 05 bře 2011 16:38
od lukas309
Tak dneska bylo krásně takže jsem toho využil a auto umyl, vzal tempem a navoskoval. Proběhl i úklid interiéru a vyluxování + impregnace kůže.
Výsledek se celkem zadařil, i když jsem na tom málem nechal ruce po tý zimě. Na to, že ten lak má být origo matný, tak je to celkem uspokojivé :-)