Re: Jak vyměnit budíky
Napsal: 25 led 2009 16:02
přesně takWoMec píše:taková dlouhá tyčka..... ???poldík píše: mám ho vyfotit?? ale podle těch fotek je to on
přesně takWoMec píše:taková dlouhá tyčka..... ???poldík píše: mám ho vyfotit?? ale podle těch fotek je to on
jedno je termnistor (snimač teploty chl. kapaliny) a druhy je teplotní spínač - po překročení určité teploty (asi tak 110°C) se ti rozsvítí kontrolka vysoké teploty motorupoldík píše:Mám jednu otázku,mám dvě čidla na teplotu vody ale jenom jednu zapojenou k čemu souží ta druhá??? přesně jak tady je to vyfocené http://205d.free.fr/compteur.htm
to sem taky četl ale něšlo by to nějak nahradit jelikož sem mě nechce shánět tu přístrojovkuHasis píše:nedavno se to tu resilo. ma to jakysi citron. myslim bx gti
Ono ti to na GTi palubce fungovat nebude. Tuhle funkci totiž 205 nikdy neměla. Jedinej způsob jak tohle zprovoznit je, vzdát se peugeoťácký přístrojovky a strčit tam přístrojovku z Citroena BX. Citroeňácká přístrojovka má totiž pod stupnicí tlaku oleje schovanou druhou stupnici, která se ti rozsvítí v momentě, kdy zapneš klíček těsně před startem. Po nastarotvání stupnice zhasne a budík ukazuje tlak oleje. Tahle stupnice ale na přístrojovce 205-ky bohužel NENÍpoldík píše:no na to že mám 1.8D tak mám to čidlo na hladinu oleje jak sem se koukal ale na palubce není kam ho zapojit
Ten měřák hladiny oleje nemá jen verze GTi. Měli to třeba i obyč 1.6i nebo 1.9D. Rozdíl je ale v tom, že jen verze GTi měla tu palubku plně obsazenou a tedy měžila i tlak oleje. Jiná verze BX to neměla.Hasis píše:nedavno se to tu resilo. ma to jakysi citron. myslim bx gti