Napsal: 29 kvě 2007 06:40
ne jen rádio a repro, ale když jsem měl to samý repro napojený na starým rádiu, které nebylo napojené na klíček tak to nedělalo. Asi to přepojím všechno tak jak to bylo napřímo.
Zkus u vsech repracku kostry. Me to taky delalo, pak jsem zjistil, ze radio na jednu kostru na obe zadni repra.renm píše:Tak snad přibili v klubu nějací elektrikáři.
Problém stále trvá - nastoupím do auta - otočím klíčkem do první polohy - zapne se rádio - otočím do druhé a v reprácích lupne - prostě vyskočí do krajní polohy - už jsem se na to díval, jak tohle odstranit, nebo kde je chyba...dělá to i při vypínání...
Rádio mám zapojené správně - čili nehraje když nemám otočený klíček v zapalování...
mě to ale dělá u všech repráků...čili zkontrolovat kostru? A mám to ukostřit zvlášť nebo to nechat ukostřené přes rádio?Bartik333 píše: Zkus u vsech repracku kostry. Me to taky delalo, pak jsem zjistil, ze radio na jednu kostru na obe zadni repra.
problem podle me nebude v repracich ale v radiu ... zkontroluj poradne kostru radia ... pokud to bude delat pořád zkus na napájení dát filtrovací kondenzátor ;)renm píše:mě to ale dělá u všech repráků...čili zkontrolovat kostru? A mám to ukostřit zvlášť nebo to nechat ukostřené přes rádio?Bartik333 píše: Zkus u vsech repracku kostry. Me to taky delalo, pak jsem zjistil, ze radio na jednu kostru na obe zadni repra.
koho?WoMec píše: problem podle me nebude v repracich ale v radiu ... zkontroluj poradne kostru radia ... pokud to bude delat pořád zkus na napájení dát filtrovací kondenzátor ;)
mas nejaky multimetr ???? ... jestli jo tak si tam dej meření odporu, nastav si tam nejvetší citlivost (mereni malých odporu) ... jede kabel dej na kostru radia ... druhy na kostru auta ... mel byc tam by odpor řádově jednotky Ohmu ;)renm píše:koho?WoMec píše: problem podle me nebude v repracich ale v radiu ... zkontroluj poradne kostru radia ... pokud to bude delat pořád zkus na napájení dát filtrovací kondenzátor ;)
No a jak skontroluju kostru?
tohle je taky možnost .. ale tohle je na signálovou linku ... ja jsem myslel odrušení napájení ... to lupání je podle me zpusobený připojováním a odpojováním indukční zátěže (startér, alternátor) ... to mas to samý jak kdyz mas na jední zásuvce rádio a vrtačku (nebo třeba obyč žárovku) ... když budes zapinat a vypínat vrtačku (nebo tu žárovku) tak ti bude v rádiu lupat ...