Stránka 7 z 28
Re: P 309 1.1
Napsal: 05 bře 2011 16:40
od lukas309
Pak jsem se vrhnul na winnery a zatím jsem jen vyndal plastový šroubky a ventilky a zkusil kousek vybrousit.
Re: P 309 1.1
Napsal: 05 bře 2011 16:42
od lukas309
Nakonec jsem uskladnil motor a pomalu si začínám dávat dohromady co všechno na něj budu kupovat nové. Na brzdy se zatím nedostalo už nějak nebyla síla :-)
Re: P 309 1.1
Napsal: 05 bře 2011 18:38
od jirka st
Ještě jak jsem Ti psal tak doplňuji:otevři si stránku"koroze a ochrana před korozí. Dále se informuj o barvách ALKYTON GALVINOL. Našel jsem je na netu ale nemám s nimi zkušenosti. jirka st.
Re: P 309 1.1
Napsal: 08 bře 2011 20:44
od lukas309
Tak dneska v německu objednanej a rovnou zaplacenej stavitelnej podvozek. Za necelých 4500 to myslím svůj účel splní.
Re: P 309 1.1
Napsal: 14 bře 2011 14:51
od lukas309
Tak dneska byl trochu čas, tak jsem v autě uklidil a nafotil ty nové zadní sedačky. Sice jsou v o něco horším stavu než ty původní, ale nebudou se sklápět při každém větším brždění.
Re: P 309 1.1
Napsal: 14 bře 2011 14:53
od lukas309
A bohužel jsem zjistil, že ani zrcadlová folie není nesmrtelná :-) čekal jsem, že to vydrží déle, ale bohužel ne. Nezbývá, než našetřit na nové pokovení a to snad pár let vydrží.
Re: P 309 1.1
Napsal: 15 bře 2011 10:29
od lukas309
Tak už je doma :-) teď už jen zgenerálkovat motor, zrepasovat brzdy a všechno to půjde na auto. Jsem na to zvědavej, ale za ty peníze to rozhodně nemá chybu.
Re: P 309 1.1
Napsal: 15 bře 2011 10:53
od Hroche
co tě to stálo? taky bych něco takového pořídil na moje CTI
Re: P 309 1.1
Napsal: 15 bře 2011 11:26
od lukas309
Hroche píše:co tě to stálo? taky bych něco takového pořídil na moje CTI
179 Euro i s dopravou (v přepočtu přes paypal necelé 4500)
https://www.kawi-trading.de/gewindefahr ... -18/a-471/
mají je skladem, odesílají do 2 dnů přes DHL (respektive DHL to veze pouze přes hranice u nás doručuje ČP)
Re: P 309 1.1
Napsal: 19 bře 2011 19:27
od lukas309
Litr arvy a vapka a motor je připravenej na generálku :-)
Re: P 309 1.1
Napsal: 20 bře 2011 16:21
od lukas309
Tak dneska začala rozborka motoru. Původní plán byl zgenerálkovat hlavu, vyměnit gufera a přetěsnit. Bohužel po sundání hlavy na mě čekalo nemilé překvapení a musí se to udělat o něco poctivěji. Ojniční ložiska podřená, na třetím válci zapečený kroužky, vložky naštěstí vypadají dobře a klika taky. Bude to stát o něco víc než jsem předpokládal, ale zase to bude nový.
Re: P 309 1.1
Napsal: 25 bře 2011 18:20
od lukas309
Tak dneska jsem si vyzvedl zgenerálkovanou hlavu. Hlava srovnána, zabroušené ventily, vyměněné gufera, no prostě komplet :-) Doma už bych měl mít i komplet těsnění a díly na generálku motoru, takže co nevidět se začne skládat. Dneska jsem měl trochu času a bylo i teplo, tak jsem vyzkoušel odstraňovač starých nátěrů. Bude s tím práce, ale svůj účel to splní.
Re: P 309 1.1
Napsal: 25 bře 2011 18:24
od lukas309
A když už jsem měl ty kola venku tak jsem je okouknul a jsou OK. Vzal jsem pár smirků a výsledek mě celkem mile překvapil. Zatím jsem nekupoval nic na leštění (kola přijdou na řadu až v létě) takže to ještě není 100% budu muset více brousit.
Re: P 309 1.1
Napsal: 25 bře 2011 18:26
od lukas309
A výsledek po stovkách hodin práce bude takový :-) nebo alespoň se o to budu snažit.
Re: P 309 1.1
Napsal: 27 bře 2011 11:00
od lukas309
Dneska konečně přezuto. Jsem na ně zvědavej, na netu je jenom vychvalujou tak uvidíme jaký budou.