Má někdo zkušenosti s nastavením motoru po GO?
V peugeotu mi řekli, že na tomhle motoru si všechno řídí elektronika.
Je mi jasný, že bude potřeba seřídit předstih, ale o ničem jiném zatím nevím. Bohužel ani oni mi nebyli schopni poradit. Prý tam 309 neměli alespoň 2 roky a tak technik pouze vzpomínal a řekl, že se na tom motoru nastavit nedá nic.
Nastavení po GO TU3M
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Nastavení po GO TU3M
našponuj rozvody, dej tam olej a nastartuj to ( bez plynu) pak bych to nechal tak 5 minut běžet a chcípnul bych to, poté skušební jízda tak 20km. Nechat vychladnout a seřídit ventilový vůle, zkontrolovat napnutí rozvodů ( jestli sedí aretace) A pokud jsi neměl vyndaný rozdělovač z hlavy tak přeestih je ok ( a pokud si ho vyndaval, tak sis měl udělat značky aby si ho dal stejně)
Re: Nastavení po GO TU3M
já teda když udělám rozvody tak pak ručně protočím motor abych měl jistotu že se mi to nepotká
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Nastavení po GO TU3M
to já taky, ale když jsem dělal po 70 tisících rozvody u 1.1 tak to bylo o půl zubu vedle... Přecejenom se ten řemen trochu přizpůsobí když se ohřeje a točí rychle
Re: Nastavení po GO TU3M
No práveže rozdělovač byl už venku a značka tam žádná není. Ventily už mám seřízený, ale tak pro jistotu je tedy po chvíli zkontroluju.
To bude zase asi prdel to nastavit :-D No snad tam uvidím cokoli podle čeho by to šlo dát tak, jak to bylo.
To bude zase asi prdel to nastavit :-D No snad tam uvidím cokoli podle čeho by to šlo dát tak, jak to bylo.