
Jinak jsem měnil svíčky, palivovej filtr, vzduchovej filtr, nedávno se měnilo víčko rozdělovače s palcem a baterka.
Napadá mě, že by to možná mohl dělat snímač teploty chladící kapaliny, že třeba ŘJ dostává špatné údaje, takže ho objednám a zkusím vyměnit. Našel jsem tam 2 čidla, jedno k budíkům a druhý asi pro ŘJ. Zkoušel jsem prohodit kabely na nich a potom mi to na přístrojovce ukazovalo studenej motor, i když byl zahřátej, ale motor i tak dělal to samý. Nevím jestli je čidlo nefunkční, nebo ukazuje jiné hodnoty, než to druhé. Každopádně tohle mě napadlo v souvislosti s teplem. Nebo jsou tam někde ještě nějaká čidla? Dále jsem zkoušel odpojit lambdu, motor stále to samé, jen kontrolka diagnostiky se pak nerzosvětcovala. Váhu vzduchu jsem také zkoušel odpojit, a motor chcípal a nešel vytočit, hrozně se dusil a jelikož to bylo o dost horší, usoudil jsem, že by měla být dobrá. Vyčistil jsem hadici od váhy vzduchu ke škrtící klapce (byla sice trochu zašpiněná, ale nic hroznýho to nebylo) a také to nepomohlo. Jinak auto mám na plyn, a dělá to jak na benzín, tak i na plyn to samé, takže plynem bych řekl že to nebude. Vstřiky si myslím, že má plyn svoje a tak by to nemělo být ani tím. Jediný co mě napadá ohledně plynu jsou podpálený ventily, to se prý u LPG stává. Nevíte jak se pak auto chová, když jsou podpálené, jestli by to také nemohlo být tím? Nebo neznáte někoho kdo rozumí autům v okolí Teplic?
Kdyby kohokoliv cokoliv napadlo, budu rád za každou radu. Podle mě to totiž bude zase nějaká blbost jako minule a nechce se mi nechávat v servisu 5000 jen za to že vyměnili palec a víčko rozdělovače po 14-ti dnech zkoumání. Za prvý potřebuju auto a za druhý peníze na rozdávání také nemám.
Díky Moc
