termostatová komora+ pal filtr nový model 1,9D

Náhradní díly, kola, spoilery, audio
Odpovědět
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

termostatová komora+ pal filtr nový model 1,9D

Příspěvek od Milo75 »

chtěl by někdo termostatovou komoru s pal filtrem z nového typu motoru??

termostat je ok a bimetal k ovládání sitiče čerpadla byl dávaný nový

je to z 405TD
DSC02149.JPG
DSC02149.JPG (80.24 KiB) Zobrazeno 3147 x
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: termostatová komora+ pal filtr nový model 1,9D

Příspěvek od Milo75 »

termostat je ten teplejší na 83°C
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
NOVON
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 334
Registrován: 22 lis 2011 07:48
Rok narození: 1979
Bydliště: Kopřivnice

Re: termostatová komora+ pal filtr nový model 1,9D

Příspěvek od NOVON »

CENA?
P 205,1.9D,DJZ - pracovní povoz
AUDI 80 Avant
- srdeční záležitost

MECHANICKÉ A KAROSÁŘSKÉ OPRAVY AUTOMOBILŮ..
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: termostatová komora+ pal filtr nový model 1,9D

Příspěvek od Milo75 »

cena 1000kč

nejdrašší je ten bimetal na "sitič" který nový stojí cca 700

bez bimetalu za 500
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Uživatelský avatar
zlatozub
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 1083
Registrován: 28 zář 2010 15:24
tel.:: 777308919
Bydliště: Řitka

Re: termostatová komora+ pal filtr nový model 1,9D

Příspěvek od zlatozub »

pěknej kousek
Peugeot 205XAD Hdi nejnovější
Peugeot 205XAD1,9TD PRODÁNO
Peugeot 205 XAD 1,8D PRODÁNO
Peugeot 205 XAD 1,9D PRODÁNO
Peugeot 205 XAD 2,1TD
Mercedes W124 320E Brabus Kabrio PRODÁNO
Mercedes 124 300D TAXI NABOURÁNO SEŠROTOVÁNO
Ford Taunus 3,2 turbo projekt
Ford Transit Wohlmobil 2,0L rok 1985
Suzuky LJ80
AMC Eagle Wagon
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: termostatová komora+ pal filtr nový model 1,9D

Příspěvek od Milo75 »

DSC02193.JPG
DSC02193.JPG (63.45 KiB) Zobrazeno 2971 x
DSC02194.JPG
DSC02194.JPG (74.7 KiB) Zobrazeno 2971 x
DSC02195.JPG
DSC02195.JPG (74.49 KiB) Zobrazeno 2971 x
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Odpovědět