Ahoj chlapáci. PROSÍM O RADU!!!!!!!! Jakej je to přesně tip motoru? (viz foto).Velkej techničák- typ KAY/55kW/objem 1360/
Prý to má (elektricky-elektronicky)řízený karburátor a to dětá tak vysokou spotřebu.Radil mě kámoš,dej tam obyč. karbec,ale musíš vymyslet lanko(sitič) do kabiny na palubku.Je to řešení,nebo ne .Jsem totiž stále na benzince u stojanu.
tohle je prostě karbec, to má vždycky větší spotřebu. pokud to žere, tak může bejt špatná membrána, plovák může bejt špatně seřízenej. pokud tam dáš karbec ze škodovky, tak si se spotřebou nepomůžeš. A auto jede normálně? nekouří? necuká?
Tenhle typ karbecu jsem taky měl a bylo to strašný i ta spotřeba. Docela často tam odcházejí ty čidla a špatně to komunikuje s lambdou. Dal jsem tam obyč. karbec SOLEX z 1.1 nna klubu jsem sehnal originál lanko sytiče a protahl do kabiny, normálně to přišroubuješ vlevo od volantu, je tam taková záslepka. Půl roku jsem se v tomhle slavným karbecu vrtal a stejně nic, takže zlatej manuál.
drakenx700: nesouhlasím s tebou v tom, že karbec má větší spotřebu, když se s tím naučíš jezdit tak jezdíš za míň než se vstřikováním teda pokud tam nedáš 2 WEBRY z monobloku