Stránka 1 z 1
1,9 75kw Jetronic
Napsal: 24 úno 2012 17:46
od MSCH205
dneska jsem nastartoval rally a chytla krásně napoprvé. Chvíli jsem ji nechal vrčet a po cca 4min. chcípl a pak zkusil znova nastartovat a ani tuk. Startér točil ale ani náznak startu. Po cca 25min. jsem přišel a chtylo to zase celkem dobře ale po chvíli to začlo jet na 3válce a po chvilce zhasl a už jsem to zase nenatočil
. Ptám se abych šel vylučovací metodou než s tím pojedu do servisu na seřízení předstihu, tak můžete dávat vaše typy
Ještě dodám, že auto má nový Víčko+palec, kabely.
Re: 1,9 75kw Jetronic
Napsal: 24 úno 2012 18:41
od draken
podle mě to je čidlo otáček v rozdělovači, to je věčnej problém jetroniku
Re: 1,9 75kw Jetronic
Napsal: 24 úno 2012 19:07
od MSCH205
Tak jako dal jsem ho tam z fuknčního motoru, jak jsem měl rally a tam se to nedělo. Ale tak tedy by to mělo vyřešit to naštelování předstihu asi
Re: 1,9 75kw Jetronic
Napsal: 24 úno 2012 19:58
od Max
tohle mi to taky dělalo a byl to prasklej kablik z čidla otáček
Re: 1,9 75kw Jetronic
Napsal: 24 úno 2012 20:31
od MSCH205
tj ale ten je dobrej a navíc fungoval předtím v tom rally s ouraganama a v pohodě
Re: 1,9 75kw Jetronic
Napsal: 24 úno 2012 23:48
od pichy
modul zapalování, už jsem něco podobného s tímhle bazmekem zažil
Re: 1,9 75kw Jetronic
Napsal: 24 úno 2012 23:59
od manko
Ja ked som mal 605-ku odstavenú ked som robil motor . Tieš studený na brnk naštartoval a teplý ani za nič . Bolo vlchko vo víčku rozdelovača prebehol som ho cca 30 km a pohoda
Re: 1,9 75kw Jetronic
Napsal: 02 bře 2012 17:02
od MSCH205
Záhada zdřejmě odhalena. Byl na 3 místech špatnej kabel, od konektoru k rozdělovač směrem k řídící jednotce asi po 40cm od rozdělovače. Občas se to dotklo a chytlo to a občas ne. Dnes proběhl test a chytá na prvjní ot. jak za studena, tak za tepla. Jsem zvědav až to projedu