205 cti cabrio pininfarina

Pro všechny, kteří chtějí volně diskutovat o svém autě
Odpovědět
coffe
Nováček
Nováček
Rok narození: 1988
Skutečné jméno: martin
tel.:: 602967984

205 cti cabrio pininfarina

Příspěvek od coffe »

ahoj všichni,také se představím,zatím se rozkoukávám a zjištuji pravidla,možnosti a snažím se proniknout do fungování.Před měsícem jsem zakoupil 205 1,9Cti cabrio pininfarina,řada z vás to auto jistě zná z inzerátů a i zde jsem v nějaké diskuzi viděl odkaz na dnes už moje autíčko.Nejsem žádný mechanik,na autě si sám neudělám téměř nic,ale přezto bych chtěl 205ku dostat do co nejoriginálnějšího stavu.Určitě co nejdřív dodám nějaké fotky,ale do tuningu se pouštět nechci,edice pininfarina je podle mne sama o sobě tovární tuning a auto jsem koupil v dost původním stavu takže budu prostě měnit co se dá..koukal jsem že to rozhodně nebude nic snadného,předek a zadek Gti neni problem,ale boky?No zkrátka budu zde žádat o hodně rad,zkušeností a dílů ;-) už dva týdny jsem v kolotoči shánění dílů a jsem dost mrzutý,za dva týdny mělo jít auto komplet do laku,ale chybí boční plasty Gti(pokud jsou to vůbec ty co potřebuji,vycházím totiž z toho že jsou shodné s Cti),dále nemohu sehnat plastové lemy na Gti blatníky které již mám,jentak asi neseženu ani koplet gumičky kolem oken(nevím jak se to nazívá doopravdy)interier celkem zachovaly,na ten přijde řada asi naposled...motor se zatím zdá v poho,ale nevihne se výměně snad všeho což problém nebude...Až bude auto tak nějak v celku rád bych objížděl clubové srazy a podělil se o tu radost...jaké koliv připomínky,dotazy,náměty,rady vítám a budu za ně velmi vděčný..zdravím tedy všechny členy
ZdenekPaul
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Z. Paul

Re: 205 cti cabrio pininfarina

Příspěvek od ZdenekPaul »

Welcome home :m:
Peugeot 205 1.9 Diesel -> 1.8 Diesel
EX:
Peugeot 205 1.4 - byl na díly, posloužil mnoha lidem a může být na sebe pyšný
coffe
Nováček
Nováček