Stránka 1 z 2

XU10J4Z

Napsal: 18 dub 2012 07:53
od draken
měl bych malej dotaz je tohle stejný 16V jako v Mi16? protože se mi zdá, že má trochu jinak řešený řízení motoru. Hlava vypadá stejně :myslim: Já jsem se o tyhle motory ještě moc nezajimal, tak si radši nechám poradit

Re: 16V z xantie

Napsal: 18 dub 2012 08:03
od ZdenekPaul
Neivm jestli jsou tyhle motory stejný (nevypadaj), ale Para píše že je to to nejlepší co můžeš do 205 dát tak nvim :myslim:

http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=63&t=12050

Re: 16V z xantie

Napsal: 18 dub 2012 08:04
od draken
para má z novější verze xantie :myslim: , vypadá to trochu jinak

Re: 16V z xantie

Napsal: 18 dub 2012 08:50
od F.I.K
Vypadá to na Mi-16 112kW. Má proměnnou délku sání a elektrika bude jiná než starší Mi-16, ale neviděl bych velký problém to na ní zapojit. ;-)

Re: 16V z xantie

Napsal: 18 dub 2012 08:56
od KuBik205
je to motor 2.0 16V co mam v S16ce 112kw rizeni motoru je uplne jiny nez u 1.916V nema to rozdelovac ma to na kazde svicce svoji civku ten motor je rizenej samym podtlakem no mam stim celkme nekdy problemi asi zlata 1.9ka 116kw jinak tohle je blok litina uz ne hlinik :-))

Re: 16V z xantie

Napsal: 18 dub 2012 20:02
od draken
No tak to bych nebyl já, abych se nepustil do další výzvy. Ano tušíte správně, motor už mám doma :m: Teď jen přijít na kouzlo motronicu 3.2 a aby toho nebylo málo, objevil jsem u bývalého majitele motoru i 14" rally disky, takže gentry bude mit i zimní kola. PS: nemá náhodou někdo z vás schema na tenhle motůrek? děkuji

Re: 16V z xantie

Napsal: 18 dub 2012 20:34
od vinorak
http://forum.205gtidrivers.com/index.ph ... opic=66036 přečti si tohle ;-) je tam i odkaz na schéma ;-)

Re: 16V z xantie

Napsal: 18 dub 2012 20:38
od draken
:Merci: já věděl, že nesklameš :m:

Re: 16V z xantie

Napsal: 18 dub 2012 20:48
od vinorak
jako zapojit by to nemelo být těžký, je to pořád stejný, klíčkový plus, stálý plus a pár blbostí :m: a mechanicky akorát vyhodíš hydročerpadlo a dáš pumpu pro posilovač řízení. No a pak trochu uříznout chladičovku a posunout ho ;-)
http://www.peugeotperformance.net/tunin ... _large.jpg

Re: 16V z xantie

Napsal: 18 dub 2012 20:48
od KuBik205
Za kolik jsi sehnal motor a v jake je kondici vis?

Re: 16V z xantie

Napsal: 18 dub 2012 20:49
od draken
taky si myslim, ale pár kabliků tam je utrhanejch, asi jak to tahali ven. no uvidim zejtra až bude světlo.

Re: XU10J4Z

Napsal: 20 dub 2012 07:49
od draken
tak našel jsem tři konektory, který nevim kam přijdou zapojit. Dva jsou dole u převodovky a jeden nahoře u klapky. A ještě jsem koukal, že to nikde nemá vyvedenej podltak pro brzdy a na fotkách z 306 je vývěva na vačce jako u diesela. To bude asi ještě na dlouho :m:

Re: XU10J4Z

Napsal: 20 dub 2012 08:37
od Hroche
fandím ti Honzo

Re: 16V z xantie

Napsal: 20 dub 2012 14:43
od draken
KuBik205 píše:Za kolik jsi sehnal motor a v jake je kondici vis?
no byl za 4 tisíce komplet i s elektrikou řj, zapalování. Je z roku 95 a najeto měl cca 180 tisíc, pravidelnej servis, ježděnej v čechách. Prý jel pěkně, je vytaženej z bouranýho auta. A je pěkně čistej, žádnej únik oleje.

Re: XU10J4Z

Napsal: 20 dub 2012 18:43
od vinorak
no podtlak tam xantie nepotřebovala, takže fakt sehnat tu vývěvu... zkus na psak F.I.K ovi, na xu10j4rs je taky a možná i stejná....