zadek mi brzdí více než předek, jde to poznat hlavně při brždění v zatáčkách, kdy se auto stává přetáčivé... Na suchu je to parádní, žádná nedotáčívost, brzdou si ovládám množství přetáčivost zadku, je to pohoda... Horší je to na mokru, to raději v zatáčkách brzdím co nejméně, boť bych nerad dostal smyk a pozdravil strom... Takže, je to normální nebo mám špatný regulátor? Mám gti 88kw.
Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :)
čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal
Ale prdlajs, na suchu brždění v zatáčce krásně eliminuje jakýkoliv náznak nedotáčivosti... :) A navíc kvůli hravosti zadku je přeci 205 gti tak známá, ne? Proč toho tedy nevyužít ( v rozumné míře ). Nemůžu s tím pořád jezdit pomalu, když je to stavěno na ostřejší zacházení... :) Jinak mám asi nějaké lepivé gumy ( paradoxne by měly být do deště - uniroyal rainsport 2 ) a utrhnout zadek je hodně obtížné... na suchu nepomáhá ani skandinávský švih... :-D