uprava motoru

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
Odpovědět
Uživatelský avatar
kamikaze
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 298
Registrován: 17 úno 2009 00:01
Rok narození: 1978
Skutečné jméno: Adam Chotas
tel.:: 777932630
Bydliště: Kladno

uprava motoru

Příspěvek od kamikaze »

co byste mi poradili za upravy 1,9 94kw motoru???další poníci by se hodili
P205 CTI Gutmann (miami-blue)
P806 2,1 td
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: uprava motoru

Příspěvek od vinorak »

trochu sem ti poupravil češtinu :m: no nejednodušší je dát 2x webery 45 nebo karbeci z motorky. Kompresi to má z fabriky už hodně dobrou.. Záleží taky ovšem na tom, v jaký kondici je ten motor teď ;-)
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
kamikaze
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 298
Registrován: 17 úno 2009 00:01
Rok narození: 1978
Skutečné jméno: Adam Chotas
tel.:: 777932630
Bydliště: Kladno

Re: uprava motoru

Příspěvek od kamikaze »

trochu papa olejik.nechci delat nake prehnane upravi.premejslej sem o lehcich remenicich asetrvaku ostra vacka.
P205 CTI Gutmann (miami-blue)
P806 2,1 td
Uživatelský avatar
Yves
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 144
Registrován: 09 kvě 2008 10:37

Re: uprava motoru

Příspěvek od Yves »

Nejdřív kompletní repas motoru, aby jsi vůbec měl 94kw :-D
205 GTi 1.6 75kw (1986) - Making best Hot Hatch even better for two years:
309 front wishbones, 205 1.9 GTi 88kw front hubs, 307 front brakes (283 mm), 309 GTi rear beam, 309 GTi rear brakes (247 mm), XU9JYH engine, uni ball gear links...

208 GTi 1.6 THP 200, 147kw (2013)
Uživatelský avatar
kamikaze
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 298
Registrován: 17 úno 2009 00:01
Rok narození: 1978
Skutečné jméno: Adam Chotas
tel.:: 777932630
Bydliště: Kladno

Re: uprava motoru

Příspěvek od kamikaze »

jj stim se pocita rozebrat vicistit dat nove vsechny tesneni a tak
P205 CTI Gutmann (miami-blue)
P806 2,1 td
Uživatelský avatar
TomGTI
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 1043
Registrován: 17 led 2006 15:58
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava motoru

Příspěvek od TomGTI »

Lehčí řemenice a setrvák ti nic nepřidají.Jak už tu bylo zmíněno,nejlepší je před úpravou udělat rozborku motoru aby se ti nestalo že investované peníze pohřbí třeba špatná olej. pumpa.Základem honění koní jsou mechanické zásahy do motoru.Pokud pořídíš nějákou soft vačku tak ti to pobere i sériové příslušenství motoru,je to tak asi nejlepší poměr cena/výkon,pak si doma můžeš pošudlat hlavu ale nejlepší je obětovat pár tisíc a svěřit to někomu kdo to udělá tak aby to přineslo za ty peníze odpovídající výsledek.Hodíš na to nějáký filtr,uděláš tomu pěkný výfuk a budeš překvapený jak to pěkně ožilo.Pak můžeš pokračovat dál s úpravama ale už to bude finančně náročnější.Do karburátorů bych v dnešní době už nešel za podobné náklady to hodíš na program.jednotku a jsi někde úplně jinde i s jednoklapkou a to nemluvím o té špinavé a neustálé práci na těch karburátorech.Všechno jde a je to otázka kolik jsi ochoten tomu věnovat jak času tak peněz i za míň peněz se dá dosáhnout dobrých výsledků jen je třeba to všechno vymyslet.
Uživatelský avatar
kamikaze
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 298
Registrován: 17 úno 2009 00:01
Rok narození: 1978
Skutečné jméno: Adam Chotas
tel.:: 777932630
Bydliště: Kladno

Re: uprava motoru

Příspěvek od kamikaze »

tome diky za rady.pocitam stim ze motor rozeberu prohlednu dam nove tesneni bufera atak.ten setrvak aremenice chci davat abi motor sel dobre do otacek.co bys mne doporucil za upravi na hlave.hlava je rozebrana budou ce cistit a lestit ventyly a chtel bych prebrousit vacku. jo casem chci poridit ladene svody ale nevim jestli 4-1 nebo 4-2-1.jake byjsi mne doporucil???
P205 CTI Gutmann (miami-blue)
P806 2,1 td
Houbar 205 Gutmann
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1382
Registrován: 26 úno 2008 11:28

Re: uprava motoru

Příspěvek od Houbar 205 Gutmann »

Taky by me zajimalo jake jsou lepsi nebo jestli to je uplne jedno ...
205 XS Bíla - šla na díly
205 GRD Modrá - Ach to aukro,likvidace
205 GTI Gutmann (replika) - Ruzova bugyna - Prodáno
306 S 16 - 112 KW - Už má nového pilota - Prodáno
--------------------------------------------------
205 GTI Gutmann - z malého lvíčátka bude velkej TYGR
Uživatelský avatar
riderRLM
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 617
Registrován: 16 úno 2009 19:13
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Vlado
tel.:: 918363947
Bydliště: Lipt.Mikuláš(my birth place) , Bratislava(my today life)
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava motoru

Příspěvek od riderRLM »

Houbar 205 Gutmann píše:Taky by me zajimalo jake jsou lepsi nebo jestli to je uplne jedno ...
hm myslim,ze sa to tu riesilo uz ... 4-2-1 su na vykon a 4-1 na vacsi krutak .. aspon si myslim :urg:
Obrázek
Peugeot 307 1.6 HDi' 05
Peugeot 309 2.0 GTi Turbo' 90
Peugeot 309 1.9 SRD' 89/90
Suzuki GSX-R 1000 K3 '03
------------------------------
Peugeot 607 2.2 16v' 01 -predaná
Peugeot 309 1.9 GRD' 93, zlatúšik - prvá láska,predaná
Peugeot 405 2.0 Mi16' 93 - skončila na ND.. :-/
Uživatelský avatar
TomGTI
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 1043
Registrován: 17 led 2006 15:58
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava motoru

Příspěvek od TomGTI »

Obávám se že pokud dáš lehčí setrvák a řeměničky tak u téměř sériového motoru nic nepoznáš,něco jsem už na autě odjel,různé kombinace.Místo toho bych raději investoval peníze vhodněji ale je to každého věc. Svody 4-1=výkon ve vysokých otáčkách nebo 4-2-1=výkon a krouťák v nižších otáčkách,toto je takové obecné pravidlo co se říkává,údajně ale tak jako ze vším záleží na konkrétním provedení,délce a průměru trubek,takže bych řekl že pro běžného uživatele je to celkem jedno ovšem pozor na jednu důležitou věc a to aby vám po montáži vašich vysněných laděných svodů výkon spíše neklesl.Jedna renom. motorářská firma která napsala i něco o úpravách na motory XU9,tvrdila kuriozní případ kdy jeden slušně upravený motor potratil 50koní :smich: vlivem špatně zvolené úpravy výfuku,po nápravě už motor podával velice slušná čísla.Jejich doporučení ohledně svodů na GTI je ta že svody jsou dimenzované velice moc.Stejný případ ohledně svodů jde velice dobře pozorovat i u vozidel z motorem TU5J4 tedy Saxo VTS či P106 GTI.
Uživatelský avatar
Thyoridas
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1422
Registrován: 02 kvě 2009 14:49
Rok narození: 1989
tel.:: 721384196
Bydliště: Vlčnov u Uherského Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava motoru

Příspěvek od Thyoridas »

aneb upravova bible na "www.pumaracing.co.uk"

Bohuzel sa me nedari na jejich stranky dostat...

Nasel sem vsak opis : http://www.scribd.com/doc/50451383/205- ... -6-and-1-9

Precti si to a budes rozumejsi :)
Býlí Pežó "tů ou fajv, van pojnt najn, dží tý áj / ár ár" :gti: - PRODÁNO
BMW E46 328i sedan - budouci drift machine ;)
Uživatelský avatar
kamikaze
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 298
Registrován: 17 úno 2009 00:01
Rok narození: 1978
Skutečné jméno: Adam Chotas
tel.:: 777932630
Bydliště: Kladno

Re: uprava motoru

Příspěvek od kamikaze »

diky kazda rada se hodi.
P205 CTI Gutmann (miami-blue)
P806 2,1 td
Uživatelský avatar
TomGTI
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 1043
Registrován: 17 led 2006 15:58
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava motoru

Příspěvek od TomGTI »

Thyoridas:no vidíš to,načtené to máš,jen mě něják hlava nebere že se tím neřídíš.Ale každého věc no.
Uživatelský avatar
Thyoridas
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1422
Registrován: 02 kvě 2009 14:49
Rok narození: 1989
tel.:: 721384196
Bydliště: Vlčnov u Uherského Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava motoru

Příspěvek od Thyoridas »

ja su proste nepoucitelny experimentator :D
Býlí Pežó "tů ou fajv, van pojnt najn, dží tý áj / ár ár" :gti: - PRODÁNO
BMW E46 328i sedan - budouci drift machine ;)
Odpovědět