Skrtici klapka Peugeot 205 1,1 LooK rv.92

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
Odpovědět
burner
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 10 úno 2012 19:47
Rok narození: 1992
Skutečné jméno: Pavel
Bydliště: Hořice

Skrtici klapka Peugeot 205 1,1 LooK rv.92

Příspěvek od burner »

Zdravím, chci se zeptat jestli by ty dva holý dráty co jsou na fotce mohli mít nějaký vliv na jízdní vlastnosti a pokud ano, mohl by se kvůli nim peugeot chovat jako kdyby měl vydřenej potenciometr?

Předem díky za odpovědi
Image00002.jpg
Image00001.jpg
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Skrtici klapka Peugeot 205 1,1 LooK rv.92

Příspěvek od draken »

teoreticky ne
burner
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 10 úno 2012 19:47
Rok narození: 1992
Skutečné jméno: Pavel
Bydliště: Hořice

Re: Skrtici klapka Peugeot 205 1,1 LooK rv.92

Příspěvek od burner »

takže i tak mám spíš počítat s variantou vydřenýho potenciometru? ( cuknutí po přidání plynu, spotřeba asi 7,5+ /100km nebo například když jedu 90, tak se po chvíli začne auto dusit, jako kdyby tam nešel benzín, ale když uberu a zase přidám, tak to zase jede chvilku normálně...) ještě jsem zapoměl dodat, že dráty byli původně opřený o sebe, teprve dnes po rozebrání půlky auta jsem je rozdělil, zaizoloval apod.. ale momentálně nemám šanci to jet zkusit, proto jsem se pustil do teoretizování...
Odpovědět