Stránka 1 z 1

Elektromagnetický ventil podtlaku TU1M, TU3M

Napsal: 08 črc 2012 21:25
od lukas309
Můžete se mi někdo mrknout v autě, která hadička kam vede?

Mám ho přidělaný konektorem dolů a podle obrázku ze SB by tedy měla být zapojená vrchní a boční.

Já mám zapojenou boční do membrány a spodní na vstřikování.


Teď po seřízení předstihu to má totiž na studeném motoru občas problém udržet volnoběh a mezi 2-3000 to má nepravidelný chod jako kdyby mě někdo přibržďoval. Po zahřátí na provozní teplotu je všechno OK a motor táhne v celém spektru otáček.

Re: Elektromagnetický ventil podtlaku TU1M, TU3M

Napsal: 09 črc 2012 06:20
od draken
mrknu se ti jestli mi nezbyl jeden na ovládání EGR ventilu, ten je stejnej

Re: Elektromagnetický ventil podtlaku TU1M, TU3M

Napsal: 09 črc 2012 07:07
od vinorak
no a jednoduchá kontrola, když máš zaplý klíčky a pohneš s klapkou tak aby se rozpojil spínač volnoběhu, tak by v tom ventilu mělo cvaknout ;-)

Re: Elektromagnetický ventil podtlaku TU1M, TU3M

Napsal: 09 črc 2012 07:36
od lukas309
Mám ho v pohodě, cvaká bez problémů, jde mi jenom o to zapojení. Která hadička vede kam, jestli to nemám zapojený blbě.

Re: Elektromagnetický ventil podtlaku TU1M, TU3M

Napsal: 09 črc 2012 08:11
od draken
tak pardon, myslel jsem, že sháníš jinej

Re: Elektromagnetický ventil podtlaku TU1M, TU3M

Napsal: 09 črc 2012 08:16
od lukas309
V pohodě. Zkusím to dneska než s tím pojedu přepojit jestli to nějak pomůže.

Měl jsem podezření na potenciometr, ale dle měření je OK a navíc při zahřátém motoru to nedělá.