Stránka 1 z 2

na dvojku chcípá

Napsal: 16 zář 2012 21:33
od mrojzo
Prosím radu...auto za studena chyne pěkně, rozjedu se, zařadím dvojku a auto přestane táhnout, motor začne chcípat...čím to může být? Dělá to většinou za studena, ale stalo se mi, že jsem jel už dobrejch 20 km a najednoumi trojka přestala táhnout a musel jsem podřadit. Přemýšlím o výmene svíček a palivoveho filtru...nebo to muže mít jinou chybu? Prosím poradte.
Mám ješte jedn problém který bych chtěl vyřešit, a to je převodovka. Budu muset asi sehnat jinou :cry: . Dost často nemůzu zařadit jedničku a zpátečku...Zařadím, ale rychlost tam nepadne a kdyz se zacnu rozjíždet tak zachrastí a musím řadit znova. Opravdu je nutná výměna převodovky? Olej v ní je nový jelikož jsem měnil poloosy tak jsem doplnil.

Re: na dvojku chcípá

Napsal: 16 zář 2012 22:21
od Mitja
Mi nejde cas od casu zaradit jednicka, ale vyrazne se to zlepsilo od vymeny oleje (2 L 75W80 API GL 4 nebo 5). Zpatecka taky obcas zlobi, ze musim promacknout spojku na neutral. Rekl bych, ze je to normalni...

Re: na dvojku chcípá

Napsal: 17 zář 2012 20:54
od mrojzo
Ok, to bych nějak překousl, i když mě to děla dost často. Horší je ten první problém. Nevíte co s tím? :?:

Re: na dvojku chcípá

Napsal: 18 zář 2012 22:00
od Mitja
Moznosti je opravdu hodne. Svickama bych zacal, tim nic nezkazis. A pak cidlo teploty vody, potenciometr skrtici klapky, lambda sonda, palivovy filtr, palivove cerpadlo. kabely ke svickam.

To jsem ti toho napsal asi hodne co... zkus popsat ten problem vice, treba nejake dalsi priznaky, spotrebu, atd.

A vyblikej si diagnostiku:
http://www.peugeot205club.org/?reloaded ... iagnostika
(chybu c. 41 neber v potaz, tak je tam vzdy)

Re: na dvojku chcípá

Napsal: 20 zář 2012 14:20
od mrojzo
takže dalsí projevy no nevim např. to kouří, motor cuká a ztrácí výkon
vyblikal jsem chybu 33 Sensor podtlaku v sání-co s tím

Re: na dvojku chcípá

Napsal: 20 zář 2012 14:21
od draken
a nebo je prostě motor KO

Re: na dvojku chcípá

Napsal: 20 zář 2012 15:11
od mrojzo
To snad nee :cry:

Re: na dvojku chcípá

Napsal: 20 zář 2012 16:23
od Mitja
mrojzo píše:takže dalsí projevy no nevim např. to kouří, motor cuká a ztrácí výkon
vyblikal jsem chybu 33 Sensor podtlaku v sání-co s tím
Tak ten tam na tomhle motoru nemas :myslim:. Takze diagnostika asi moc nepomohla.

A dela ti to vzdy? Dela to na zahratem i studenem motoru? Dela to i prvni 1-2 minuty po startu nez zacne pracovat lambda? Jde ti motor vytocit na neutral? Mas olej v chladici kapaline? Mas v oleji benzin?

Jinak plati to, co jsem psal vyse... zacni svickama a pokracuj dal.

Re: na dvojku chcípá

Napsal: 20 zář 2012 21:03
od mrojzo
pri zahratem motoru taky ale asi méne často...první minuty je to právě nejhorší...mam pocit ze nesepne ani sitič...vytocit na neutral jde, i kdyz jsem to neskousel do vysokych otacek...v kapaline olej nemam...a benzin v oleji nevim

Re: na dvojku chcípá

Napsal: 21 zář 2012 15:26
od mrojzo
Ješte jsem našel 3 nezapojene konektory a nevím co s nima...jsou u levého světla
a jeste nevím jetli nema být pod nádržkou na brzdovku zapojena nějaka hadička...je tam jedno volé místo
a u poslední fotky taky není něco zapojeno

Re: na dvojku chcípá

Napsal: 21 zář 2012 20:08
od Mitja
Uz me to nebavi psat potreti, po stisku tlacitka odeslat to vzdy vytuhlo... tak tady je printscreen co se mi se seklym prohlizecem jeste podarilo sejmout : ).

Re: na dvojku chcípá

Napsal: 22 zář 2012 13:54
od mrojzo
OK Mitja dík moc....problém vyřešen, motor jede jak hodinky :car: :Merci:

Re: na dvojku chcípá

Napsal: 22 zář 2012 20:10
od Mitja
Prima :up: Jeste napis, cim to bylo.

Re: na dvojku chcípá

Napsal: 22 zář 2012 21:57
od mrojzo
Mitja píše:Prima :up: Jeste napis, cim to bylo.
Kdyz jsem fotil tyhle fotky, tak jsem oblepil tu trubku která vede ze sání někam do výfuku (je to vidět na fotce-žlutozelená izolačka) protože tam držela blbě a byla v ní díra. Projel jsem to až večer na brigádu a byl jsem dost překvapen jak to pěkně jede :shock: .

Re: na dvojku chcípá

Napsal: 22 zář 2012 22:17
od Mitja
Ta privadi teply vzduch do sani nez se motor zahreje. Nevim jak dlouho ti tam ta izolacka vydrzi, mel bys to oblepit necim teplotne odolnym. Nicmene docela pochybuju, ze by to bylo jen timhle, bezne ty motory jezdi i se zcela odpojenou touto hadici. Spise jestli jsi nedrbnul do nejakeho konektoru, ktery ted ma OK kontakt.