Stránka 1 z 1

je toho víc

Napsal: 16 lis 2012 06:40
od Drtikoll01
Takže problém číslo 1.: nejde čerpadlo, normálně zapnu klůč a relé čerpadla sepne, ale nevrčí, až kdež sem připojil drát asi do 86stky, nevím to jistě, tak čerpadlo seplo, drát sem propojil u pojistkovky je to takovej jazíček kterej má chráničku a je silnej, barvu v tuhle chvíli nevím,

číslo 2.: nejde osvětlení přístrojovky, a svítí jen jeden vypínač a to varovky jinak nic, ani na topení,

číslo 3.: Autorádio a zapalovač bez šťávy

číslo 4.: to neni úplně tak problém ale budiž, kostru si natáhnu odkudkoli, kterej drát dává signál od rozdělovače na otočměr? a kterej je z čidla teploty,a jakej má cca odpor, ( chci tam narvat budík ze šáde ale nevím jak je to s čidlem ), kterej drát je od spínačky ten kterej vypne kontrolky při startování ( chci otočměr, osvětlení hodin a teploměru připojit přes klíček )

číslo 5.: mám v předu nějakej hliníkovej válec, má 3 kontakty, já bech hádal že je to nějaká kravina co říká řj teplotu, ale jen hádám, zapojil sem to do zelenýho konektoru,

číslo 6.: pořád svítí kontrolka na nízkou hladinu vody, u když je to všechno ovzdušněný stále svítí,

číslo 7.:spíše vychcávka, chtěl bych kontrolky na brzdový světla, vyhřívání zadního skla, spínání čerpadla a mlhovky, který dráty jsou ty správný?

zatím to bude vše, ve schématech sem našel úplnou pííí protože v tom mám bordel, pak budu řešit aji plovák, už mě to se** :bas: :fran: :fran:

Re: je toho víc

Napsal: 16 lis 2012 08:50
od Drtikoll01
Zajmavý je že se odpovědi nehrnou :D

Re: je toho víc

Napsal: 16 lis 2012 09:34
od mikee
ty jak te tady pozoruju, tak to nech vyvezt nekam na vysokou skalu, odbrzdi to a posli dolu :m:

Re: je toho víc

Napsal: 16 lis 2012 09:55
od Drtikoll01
mikee píše:ty jak te tady pozoruju, tak to nech vyvezt nekam na vysokou skalu, odbrzdi to a posli dolu :m:
to ne-é jen musím přijít jak na to :bas: :car: :fran:

Re: je toho víc

Napsal: 16 lis 2012 12:53
od yvan
Teda sory že nemám nic konkrétního, nakolik znalostí nemám tolik, ale jestli bych ti něco poradil, tak to dej nejdřív dohromady tak, aby fungovalo, co má fungovat a pak teprve vymýšlej a upravuj. Všechno souvisí se vším, přehlídneš kód na kabelu a už to nikdo nedohledá :fran:

Re: je toho víc

Napsal: 16 lis 2012 19:03
od Mitja
Dávej prosím tématům nějaké rozumné odpovídající názvy.

1) Spíná ti opravdu relé čerpadla, není ten cvakající zvuk co slyšíš relé pro RJ?

2 + 3) Mas v poradku ukostreni pod palubovkou?

5) Stribrny valecek nahore na chladici je odpor pro pomalejsi chod sahary.

6) Odvzdusnil jsi i chladic? Tou velkou zatkou nahore na chladici s napisem "neotevirat".

Re: je toho víc

Napsal: 16 lis 2012 20:54
od Drtikoll01
Mitja píše:Dávej prosím tématům nějaké rozumné odpovídající názvy.

1) Spíná ti opravdu relé čerpadla, není ten cvakající zvuk co slyšíš relé pro RJ?

2 + 3) Mas v poradku ukostreni pod palubovkou?

5) Stribrny valecek nahore na chladici je odpor pro pomalejsi chod sahary.

6) Odvzdusnil jsi i chladic? Tou velkou zatkou nahore na chladici s napisem "neotevirat".
Tak 1) nn není to relé řídící jednotky, to je u motoru,
2+3) ukostření mě nenapadlo
5) co je to sahara?
6) nn tu zátku jsem neotvíral

Re: je toho víc

Napsal: 16 lis 2012 21:33
od ZdenekPaul
Sahara je "větrák" připevněnej k chladiči - gti a diesel mají dva, maloobsahy mají jeden ...

Re: je toho víc

Napsal: 16 lis 2012 21:46
od Drtikoll01
kdo to vemeslel? Sahara? to je prostě ventilátor chladiče, nebo né? nikdy jsem neslišel o sahaře, jen jako poušť :fran: