XU5M je typ motoru ?? a je to dobrej motor nebo nějakej obyč ?? jinak ten sport. filtr půjde asi pryč s tím počítám
a psalo mi pár lidí že to není "GT" tak co to je ? v papírech je sice "GTI" ale je to chyba tisku na českým úřadě,auto je dovezeno se slovenska a původně tam bylo jen "GT",gtička jsou jen 3 dveřáky ne ?
jo gti byli pouze třídvéřové.GT je v podstatě plná výbava pro pětidvířko. na některých trhách měl jenom 1.4 55kW jinde zase 1.6 65 kW. V podstatě to je dobrý o odolný motor, ve 205kách (v čechách) moc nebyl, většinou jenom ve spojení s automatem. Jediná nevýhoda tohohle motoru je že se ventilový vůle štelujou podložkama a musí se při tom vyndat vačka... Jinak je robusní a předimenzovanej, takže musí s přehledem při dobrý údržbě vydžet i 500 tisíc
Potvrdzujem že je to 1,6 65 Kw sám mam tento motor v kombinácii s automatom, čiže aj kapotou s väčším prelisom a takttiež neviem či je to GT, ale je to najsilnešia verzia s nonGTI a najslabšia verzia s GTI, ale dalo by sa to vykompenzovať sanim z GTi a elektrikou ako spomínal vyššie vinorak
To rád počujem že s dobrou údrbou vydrží aj 500 000... totiž mám čerstvých 100 000
prve autičko Peugeot 205 automatic 72800 km 1,6 65kw 19.11.1992 Dizajn baj dži ty aj Peugeot 205 Gutmann Mi16 244000 km 1,9 116kw 1991
Dárca dielov Peugeot 205 look 1,1 1992 Peugeot 205 GTi 196660 km 1,9 75-94kw Peugeot 205 CTi 282345 km 1,9 74 Kw
jo motor šlape jako fík ale ta spotřeba oproti mýmu starýmu dieselu kterej jezdil za 5,5 l/100 km ale zase je to něco jinýho a jinak čekám co mi benga řeknou na tu rouru vzadu ,sice jsou takový vejfuky i homologovaný ale tohle je nějaký homemade
potřeboval bych trochu snížit spotřebu,protože to žere až moc,určitě za to může ten skvělej vejfuk co mám na autě ale určitě i špatné těsnění mezi svody a výfukem, a dále ten "sportovní" filtr,nejradší bych sehnal origo filtr box s potrubím,kdyby někdo měl navíc tak napište,a jinak čím bych to ještě snížil ?? vím že pneu atd. ale ty tam nechám