Stránka 1 z 1

Tažné a váha

Napsal: 24 bře 2013 17:27
od zlatozub
Chtěl jsem se opat podle čeho se kouzlí váha která se dá tahnout za peugeotem .
Abych to objasnil na bílém pick-upíku mámna bržděným vozejku 800kg a na červeným kterej má papírově stejnej motor jen 690 kg ....

Re: Tažné a váha

Napsal: 24 bře 2013 17:31
od lukas309
Většinou podle toho na kolik je tažný otypováno výrobcem.

Re: Tažné a váha

Napsal: 24 bře 2013 17:36
od zlatozub
No na červeným mám dost festovní tažný a na bílím takovou tu klasiku mně připadá že je to podle toho že někdo někoho znal :m:

Re: Tažné a váha

Napsal: 24 bře 2013 17:39
od lukas309
I to je možný, ale správně je ke všemu výrobní štítek a papíry od výrobce, kde je to napsaný. Bez toho by to zapsat neměli. Je ale pravda, že já jsem měl v papírech tažný zapsaný (respektive vypsaný hmotnosti) ještě z auta, který tažný mělo. Po přestavbě nemělo a když jsem tažný kupoval a měl papíry na 1300kg bržděnej, tak to nikoho nezajímalo a nepřepsali to.

Re: Tažné a váha

Napsal: 24 bře 2013 17:47
od zlatozub
tady dávám fotky tažných
jen když tet na ten kennyho nemám tažný a budu ho tam chtít dát stačí když přinesu na STK ofocenej jinej techničák s udajema ???

Re: Tažné a váha

Napsal: 24 bře 2013 17:55
od lukas309
Jo tak tam je ještě rozdíl pevná koule a bajonet, to se taky občas liší hmotnostma.

Ohledně toho zapsání.

Tažný si na auto namontuješ sám nebo pověřený servis. Pak na STK, kde ověří, že je správně namontované + zapojení elektriky. Vydají ti papír a s tím jdeš na úřad. Na STK to stojí myslím 300 a na úřadě 50 Kč. Ovšem pokud to tažný máš použité a z jiného auta, tak z původního auta musí být odepsané (předložíš jim kopii velkého TP, kde to bude vidět) nebo musí být vozidlo ekologicky zlikvidované a nebo tažné úplně nové.

Na úřadě tohle chtějí a bez toho ti to tam nezapíšou.