Netěsnost v sání?
- Antoni
- Uživatel
- Příspěvky: 175
- Registrován: 26 úno 2009 21:38
- Rok narození: 1970
- Skutečné jméno: Ivo
- tel.:: 777045628
- Bydliště: Šumperk
Netěsnost v sání?
Mám 205 1.6 GTI. Je normální, že i když ucpu dlaní na začátku sání u chladiče tu gumovou rouru (Cítím podtlak, gumové roury se prohnou, otáčky se sníží), tak motor stále běží? Gumové hadice sání jsou dobré, spoje utažené, šroubek držící nálevku oleje utažený atd. Neměl by ten motor zdechnout? Kde sakra bere další vzduch?
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Netěsnost v sání?
zkus to udělat přímo na váze vzduchu a chcípne, teda málem ti při tom sežere ruku
- Antoni
- Uživatel
- Příspěvky: 175
- Registrován: 26 úno 2009 21:38
- Rok narození: 1970
- Skutečné jméno: Ivo
- tel.:: 777045628
- Bydliště: Šumperk
Re: Netěsnost v sání?
To jsem zvědavej! A mělo by to zdechnout? Ještě je tam hadice ze šoupátka a víčka nálevky oleje, kudy by taky nějakej vzduch mohl jít (I když tam je to uzavřenej okruh).
- Antoni
- Uživatel
- Příspěvky: 175
- Registrován: 26 úno 2009 21:38
- Rok narození: 1970
- Skutečné jméno: Ivo
- tel.:: 777045628
- Bydliště: Šumperk
Re: Netěsnost v sání?
Tak měl jsi pravdu, těsně před váhou to taky chcípne, ale na počátku celého sání (té gumové roury) ne. Asi to tedy bude v pořádku.