Kluci, mám poslední nedořešený problém na 306ce. Je to 1,6i 65kw Bosch Motronic 5.1 .
Závada: Pokud je vekovní teplota více než 15 stupňů Celsia, tak v 50% případů ihned po prvním nastartování se studeným motorem začnou otáčky kolísat od 900 do 2000 ot./min., což dělá asi prvních 30 sekund. Pak se vše uklidní a už není ani náznak nečeho takového. Občas při tomto i chípne motor a pokud chcípne, po druhém, nejpozději sem tam po třetím nastartování je obvykle vše ok. Ještě jedna indikace: pokud v prvních 5 minutách od startu najedete na vyloženě kamenitou drkotavou cestu, tak se ve 20% případů začne sám přidávat plyn a auto zrychluje.
Pokud je venku teplota pod 15 stupňů Celsia (třeba i -20 stupňů C), není na autě ani náznak takovéhoto chování.
Vyměnil jsem: zapalovací cívku, zapalovací kabely (po těch se to znatelně zlepšilo, původní byly na kontaktech zrezivělé), svíčky, čidlo teploty vody, čidlo podtlaku v sání, volnoběžný obtokový ventil vzduchu.
Proměřil jsem a je OK: čidlo teploty nasávaného vzduchu, potenciometr škrticí klapky, čidlo otáček.
Vyblikáno z diagnostiky: lambda sonda, bohatost směsi.
Lambda sondu jsem také proměřil a sice jde napětí i do záporu, ale poměrně rychle přechází z jednoho stavu do druhého. Každopádně auto zlobí pouze ihned po startu, a poté už je naprostý klid, takže lambdou by to být nemělo.
Zkuste mi někdo poradit, kde může být problém... já už mám snad jediný tip, ale ten si teď nechám pro sebe.
Poslední nedořešený problém na 306
- Mitja
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4659
- Registrován: 27 lis 2007 19:05
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Ondra
- tel.:: 0
- Bydliště: Studénka-Butovice
- Kontaktovat uživatele:
Poslední nedořešený problém na 306
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
- Mitja
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4659
- Registrován: 27 lis 2007 19:05
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Ondra
- tel.:: 0
- Bydliště: Studénka-Butovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poslední nedořešený problém na 306
Dejte alespon tipy, co jeste dal zkusit
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
- riderRLM
- 205 its my life
- Příspěvky: 617
- Registrován: 16 úno 2009 19:13
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Vlado
- tel.:: 918363947
- Bydliště: Lipt.Mikuláš(my birth place) , Bratislava(my today life)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poslední nedořešený problém na 306
no byť tebou tak tú lambdu určite vymením...potom by som hladal niekde netesnosť buď v saní poprípade vo výfuku čo je malá pravdepodobnosť ale nikdy nevieš...
Peugeot 307 1.6 HDi' 05
Peugeot 309 2.0 GTi Turbo' 90
Peugeot 309 1.9 SRD' 89/90
Suzuki GSX-R 1000 K3 '03
------------------------------
Peugeot 607 2.2 16v' 01 -predaná
Peugeot 309 1.9 GRD' 93, zlatúšik - prvá láska,predaná
Peugeot 405 2.0 Mi16' 93 - skončila na ND.. :-/