Zajímalo by mě, jak rozpoznat motory 1,6 76 kW, 1,9 75 kW, 1,9 88 kW a 1,9 94 kW vzhledově od sebe.
Byl jsem se dívat na auto, měla to být 1,9 75 kW, ale mělo to váhu, vstřiky a jednotku z 1,6. Byla to tedy 1,6, nebo to mohla být 1,9 75 kW a jednotka, váha a vstřiky z 1,6 a jelo by to v pohodě???
Jde mi o to, že když budu shánět motor DFZ (1,9 75 kW) tak podle čeho budu mít jistotu aspoň na 90 %, že je to on.
rozpoznání motorů XU
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: rozpoznání motorů XU
pomůžu ti jenom s tim jak vyřadit 88kW - má kliníkovou výstuhu mezi blokem a vanou, jinej motor jí nemá....výkonová varianta jetronicu se na odstrojenym motoru prakticky nedá poznat.....
- zoby
- 205 its my life
- Příspěvky: 784
- Registrován: 07 dub 2006 10:06
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Martin
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozpoznání motorů XU
jde mi spíš o celý motor, pokud tak bych kupoval celý. tak mi jde hlavně o to, jestli jsou záměnné váha, vstřiky, rozdělovač, klapka, jenotka
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: rozpoznání motorů XU
tak jenom klapka je stejná, zbytek už ne....