Peugeot 205 XS - Le Chat Noir
Napsal: 15 úno 2014 18:18
Chtěl bych zde představit svou 205ku.Je to 1.4ka,jednobodové vstřikování,výbava XS v černé barvě,rok 92 a je to moje první auto.Koupil jsem ji v srpnu roku 13 v Rychnově nad Kněžnou,po několikaměsíčním pozorování její klesající ceny na Sbazaru,za usmlouvanou cenu 13.000.Po prvním majiteli v čechách,předtím jezdila v Německu.Údajně měla najeto 110.320Km a do 70.000 byla podle servisky servisovaná v Peugeotu.
Od doby co ji mám,se o ni starám jak jen to jde.S auty nemám moc zkušeností a ty co mám by se daly označit spíše za teoretické.Je to i tím že je to první auto v rodině asi po 20.letech.Takže tak něják "rostu" s každou opravou.Naštěstí mám Jak na to...:D
V techničáku jsem neměl zapsánou emisní třídu a tak po mě na registru chtěli 10.000,ale když si prý zajedu do zkušebny,tak mi pošlou za 1200 požadavek do Dekry a udělaji lejstro se zápisem chybějícího údaje(když nesplním ani EURO 1,1200 mi vrátí zpět).
Když mi za 2hodiny volali že si pro to můžu přijet,řekli mi,že Peugeot plní alespoň Euro 1.To znamená,že mě to nakonec stálo 6200,každá kačka dobrá,ne?
Během prvního týdne jsem měnil olej,vodu v chladiči,rozbitý pravý blinkr a pakny v bubnech za nové ATE.Jenže mi poslali špatnou sadu,protože sami nepoznaly rozdil mezi Girlingama a Bendixama,tak sem musel dát ty starý do kupy a dojet si pro tu správnou abych to měl do konce dovolený v cajku.
Všechno šlo dobře až do chvíle když sem dával v sobotu odpoledne brzdy i s nově nalakovanýmy bubnama (pěkně doruda :D)dohromady a zjistil sem že sem předtim strhnul závit na matce.To sem ale už plánoval že ješte ten den odjedu do Prahy.Bohužel se mi plány změnily ve chvíly,když mi bylo oznámeno,že jediný kdo tu matku má,teď nemá čas a budu muset počkat do zítra.To už mi ale dost tekly nervy a nadával si do volů...
V neděli už bylo všechno ok,matku sem dostal tam kam patřila a tak sem mohl vyrazit.
Rozpočet:
sada paken ATE - 1643 Kč
blikač pravý - 221Kč
olej,olejový filtr,destilovaná voda a povinná výbava,atd. - cca 1300Kč
barvy na bubny a základ - cca 400Kč
cena auta - 13000Kč
přepis,ekovýpalné,zápis emisní třídy - 7000Kč
=======================================================
Celkem - 23564Kč podobnost s Davidem Bowie čistě náhodná...
Od doby co ji mám,se o ni starám jak jen to jde.S auty nemám moc zkušeností a ty co mám by se daly označit spíše za teoretické.Je to i tím že je to první auto v rodině asi po 20.letech.Takže tak něják "rostu" s každou opravou.Naštěstí mám Jak na to...:D
V techničáku jsem neměl zapsánou emisní třídu a tak po mě na registru chtěli 10.000,ale když si prý zajedu do zkušebny,tak mi pošlou za 1200 požadavek do Dekry a udělaji lejstro se zápisem chybějícího údaje(když nesplním ani EURO 1,1200 mi vrátí zpět).
Když mi za 2hodiny volali že si pro to můžu přijet,řekli mi,že Peugeot plní alespoň Euro 1.To znamená,že mě to nakonec stálo 6200,každá kačka dobrá,ne?
Během prvního týdne jsem měnil olej,vodu v chladiči,rozbitý pravý blinkr a pakny v bubnech za nové ATE.Jenže mi poslali špatnou sadu,protože sami nepoznaly rozdil mezi Girlingama a Bendixama,tak sem musel dát ty starý do kupy a dojet si pro tu správnou abych to měl do konce dovolený v cajku.
Všechno šlo dobře až do chvíle když sem dával v sobotu odpoledne brzdy i s nově nalakovanýmy bubnama (pěkně doruda :D)dohromady a zjistil sem že sem předtim strhnul závit na matce.To sem ale už plánoval že ješte ten den odjedu do Prahy.Bohužel se mi plány změnily ve chvíly,když mi bylo oznámeno,že jediný kdo tu matku má,teď nemá čas a budu muset počkat do zítra.To už mi ale dost tekly nervy a nadával si do volů...
V neděli už bylo všechno ok,matku sem dostal tam kam patřila a tak sem mohl vyrazit.
Rozpočet:
sada paken ATE - 1643 Kč
blikač pravý - 221Kč
olej,olejový filtr,destilovaná voda a povinná výbava,atd. - cca 1300Kč
barvy na bubny a základ - cca 400Kč
cena auta - 13000Kč
přepis,ekovýpalné,zápis emisní třídy - 7000Kč
=======================================================
Celkem - 23564Kč podobnost s Davidem Bowie čistě náhodná...