Vačky 292 stupňů na mi16

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
Odpovědět
exel
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 206
Registrován: 14 dub 2013 22:48
Bydliště: Kolín

Vačky 292 stupňů na mi16

Příspěvek od exel »

Ahoj, při použití těhle vačic se zdvihem 10,5, nevíte jaký by bylo dobrý použít vstřiky oproti seriovejm ?
peugeot 205 1.9GTI gentry
citroen bx16v swap T16
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Vačky 292 stupňů na mi16

Příspěvek od vinorak »

tak origo jsou 214cc za minutu při tlaku 3bary

přečti si tohle http://forum.205gtidrivers.com/index.ph ... opic=73226
záleží kolik koní od toho motoru očekáváš a taky jestli pojedeš sériovej regulátor tlaku
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
exel
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 206
Registrován: 14 dub 2013 22:48
Bydliště: Kolín

Re: Vačky 292 stupňů na mi16

Příspěvek od exel »

na poskládání seriovej tlak než seženu klapku z vr6 a pak se zvedne na 4bary
peugeot 205 1.9GTI gentry
citroen bx16v swap T16
Odpovědět