Teplota nasávaného vzduchu
Napsal: 19 dub 2014 13:44
Nechci diskutovat o tom, že přiváděný vzduch do motoru by měl být studený (Proč a bohatost vzduchu na kyslík -to už tu bylo několikrát probíráno). Na druhou stranu jezdím na LPG a tam se zase používá předehřívání přiváděného plynu do sání, kde se smíchá se vzduchem. A tady moje logika pokulhává. Moje otázka: Jak to tedy jde dohromady, jak to má být a co je lepší?
1. Studený vzduch + teplý plyn
2. Teplý vzduch + teplý plyn
3. Studený vzduch + studený plyn
A proč? Vysvětlí mi to někdo, kdo má LPG?
1. Studený vzduch + teplý plyn
2. Teplý vzduch + teplý plyn
3. Studený vzduch + studený plyn
A proč? Vysvětlí mi to někdo, kdo má LPG?