Stránka 1 z 1

Teplota nasávaného vzduchu

Napsal: 19 dub 2014 13:44
od Antoni
Nechci diskutovat o tom, že přiváděný vzduch do motoru by měl být studený (Proč a bohatost vzduchu na kyslík -to už tu bylo několikrát probíráno). Na druhou stranu jezdím na LPG a tam se zase používá předehřívání přiváděného plynu do sání, kde se smíchá se vzduchem. A tady moje logika pokulhává. Moje otázka: Jak to tedy jde dohromady, jak to má být a co je lepší?
1. Studený vzduch + teplý plyn
2. Teplý vzduch + teplý plyn
3. Studený vzduch + studený plyn
A proč? Vysvětlí mi to někdo, kdo má LPG?

Re: Teplota nasávaného vzduchu

Napsal: 19 dub 2014 15:37
od fifty12
Aj mňa by to zaujímalo, ale ta stráta výkonu alebo rozmädzie +- 5hp by ma asi netrápilo pri polovičnej spotrebe :myslim:
Ale mal som odstránene nasávanie teplého vzduchu išlo to, teraz v zime som to dal späť a išlo to tiež :m:
Takže poradiť určite neviem :m:

Re: Teplota nasávaného vzduchu

Napsal: 21 dub 2014 10:11
od Antoni
To si myslím, že to pojede vždy. Ale správně jsi nadhodil a kvůli tomu jsem i pokládal tu otázku. Jaký to má vliv na lepší spalování, spotřebu, výkon, opotřebování motoru apod.