zdar , nejde mi nastartovat motor co jsem mu dělal spodku generálku , a mám na něm nový palec a rozdělovač ,,
čerpadlo běží , jiskru hází ,ale když jsem po zběsilém točení motorem vyndal svíčky tak byli suché a rozsvítila jse mi samo kontrolka motoru .. a nemám nalitou chladící kapalinu , může to být tím ? Tak jsem skusil vstriky ty fungujou, a motor jako obcas bouchne vzdicky pochvilce strartovani ..
Peugeot 205 gti milášek -prodáno Peugeot 405 GRD milášek II.. můj pracovní stroj
Peugeot 406 2.0 hdi
Porad to jako strili do vejfuku.. jiskra je krasna modra,benzin tam taky tece ,a s vahou nevim co udelat . To ze tam nemam vodu neva ne ?.. nemuze ti bejt cidlo polohy klky ? .. neco co ridi predstih ?
Peugeot 205 gti milášek -prodáno Peugeot 405 GRD milášek II.. můj pracovní stroj
Peugeot 406 2.0 hdi
Ale melo by bejt ok , pac vsechno tohle na tom starym motoru fungovalo ,a tady je jen jinej spodek a prevodovka ...jinak hlava a vsechny cidla stejny
. A to fungovalo na starym motoru
Peugeot 205 gti milášek -prodáno Peugeot 405 GRD milášek II.. můj pracovní stroj
Peugeot 406 2.0 hdi
mas urcite dobre rozvody? kdyby to palilo ve spatne moment tak by to tomuhle odopovidalo, mel jsem podobny problem kdyz skocily rozvody o zub, palilo, strilelo do vyfuku, ale nechytalo....
tak jsem byl o zub jinde .. ale ted jsem zkoušel startovat a jakoby má tendenci chytit ,ale nechytne zabafne jsi občas..
co by to mohl být tentokrát ? .. ještě rozvod ?
Peugeot 205 gti milášek -prodáno Peugeot 405 GRD milášek II.. můj pracovní stroj
Peugeot 406 2.0 hdi
já myslím že jo .. ale dělal jsem je podle ty aretace , a na klice je tam docela mezera , je tam díra na 10 kulatinu , ale za tím v bloku je mezera jak prase .. takže je možný že jsem eště o zub jinde .eště na to jednou koknu
Peugeot 205 gti milášek -prodáno Peugeot 405 GRD milášek II.. můj pracovní stroj
Peugeot 406 2.0 hdi