Stránka 1 z 2

motorová el.

Napsal: 01 srp 2015 19:18
od Figo
Ahoj potřebuji pomoct při sundávání převodovky jsem porozpojoval konektory a po zpětný montáži mi 2 konektory zbyly a auto nechce startovat (podavací čerpadlo nevrčí a startér taky neotočí) ty 2 konektory jsou u LP světla hned pod pojistkama jsou oba 4 pinové a jeden je do série od modrého čidla na spínání sahar na chladiči. Prosím o radu nebo i foto jak má vypadat pozapojování konektorů kolem baterky a pod sáním. Moc díky.

Jo a je to 88kw motor

Re: motorová el.

Napsal: 02 srp 2015 17:50
od Figo
Mam tam tyto 2 konektory a nevím kam s nima , nevíte k čemu je ten ventil pod nádobkou serva

Re: motorová el.

Napsal: 02 srp 2015 21:18
od Sonny
Pořádně si to už nepamatuji. Ale tyhle konektory jsem měl také prázdné. Pokud myslíš, ten ventil na hadičkách. Je to od aktivního uhlí. Odsávání benzínových par z nádrže. Jinak pokud ti neběží čerpadlo,jdi po kabelech od pojistek. Od té pojistkovky co je u nádobky na servo. Byli tam dva velký konektory, jeden je na napájení sahar a jeden na napájení jednotky. Pak ještě si zkus jestli ti jde proud do pojistkovky.

Re: motorová el.

Napsal: 03 srp 2015 16:24
od Figo
Sonny píše:Pořádně si to už nepamatuji. Ale tyhle konektory jsem měl také prázdné. Pokud myslíš, ten ventil na hadičkách. Je to od aktivního uhlí. Odsávání benzínových par z nádrže. Jinak pokud ti neběží čerpadlo,jdi po kabelech od pojistek. Od té pojistkovky co je u nádobky na servo. Byli tam dva velký konektory, jeden je na napájení sahar a jeden na napájení jednotky. Pak ještě si zkus jestli ti jde proud do pojistkovky.
Tak do pojistkovky mi proud de akorát jsem zjístil že chytám + všude na motoru (na sání na hlavě na převodovce

Re: motorová el.

Napsal: 04 srp 2015 07:09
od Sonny
Tak si zkontroluj kostřící body. Jeden je na převodovce. Jsou tam i dvě kostřící očka pro el. svazek motoru. Je v místech kde je odblokování zpátečky. a pak pořádnou kostru na karoserii. Pokud můžu poradit. Udělej si kostru od baterky přímo na šroub co drží startér.

Re: motorová el.

Napsal: 04 srp 2015 11:15
od Figo
s tím startérem je to dobrý nápad jinak kostřící body očištěny a stříknutý kontaktsprejem

Re: motorová el.

Napsal: 04 srp 2015 12:33
od draken
Figo píše:Tak do pojistkovky mi proud de akorát jsem zjístil že chytám + všude na motoru (na sání na hlavě na převodovce
napadlo mě ještě jestli nemáš baterku zapojenou obráceně :myslim:

Re: motorová el.

Napsal: 04 srp 2015 18:40
od Figo
draken píše:
Figo píše:Tak do pojistkovky mi proud de akorát jsem zjístil že chytám + všude na motoru (na sání na hlavě na převodovce
napadlo mě ještě jestli nemáš baterku zapojenou obráceně :myslim:

:smich: :smich: :smich: to se snad nedá :smich: :smich: :smich:

Re: motorová el.

Napsal: 04 srp 2015 20:19
od Sonny
Pokud sis tam nedal z Japonce :smich:
Hele, pokud je dobrá kostra, musí být na motoru kostra. Pokud není, bude problém buď v bateriové svorce a nebo v kabelu. Prostě kostra na kostře. Jinak přes to vlak nejede.
A ještě jedna blbá otázka. Třeba světla ti svítí?

Re: motorová el.

Napsal: 04 srp 2015 20:26
od Figo
hele všechno svítí troubí (až na pravý blinkr ten bliká rychle asi spálená žárovka) akorát v poloze klíčku pro start všechno zhasne a mrtvo, nic, ende, šlus, totál mrtvý

Re: motorová el.

Napsal: 04 srp 2015 20:46
od Sonny
Figo píše:hele všechno svítí troubí (až na pravý blinkr ten bliká rychle asi spálená žárovka) akorát v poloze klíčku pro start všechno zhasne a mrtvo, nic, ende, šlus, totál mrtvý
Spínačka?... A čerpadlo nejde,proto že to pustí až jednotka při startu. Tak že auto nestartuje, nejde čerpadlo. A pokud je to 88kw tak by vždy po zapnutí klíčku do druhé polohy před startem. Mělo na okamžik sepnout čerpadlo.

Re: motorová el.

Napsal: 04 srp 2015 22:26
od Figo
Hele ani ťuk taky sem se divil že nic neslyším a že by odešla spínačka se mi moc nezdá protože se jen sundávala převodovka a chladičovka. Raději projdu ještě ty ukostření, protože jinak už sám nevím kde se to mohlo vy*rat. :myslim:

Re: motorová el.

Napsal: 05 srp 2015 08:49
od vinorak
právě že motronic neumí dávat palivo bez točícího motoru.... tam relé sepne až opravdu při točícím se motoru ;-) proto gti se starym startérem po delšim stání startuje trochu dýl....

Re: motorová el.

Napsal: 05 srp 2015 18:42
od Sonny
Hele ještě mě tak napadlo. Teda mě už napadají různý voloviny. Zkus jestli jde proud ke startéru.Když ti někdo za startuje. Mě ještě napadlo jestli jsi třeba neprohodil altík se startérem. Ale to jsi rozdělané snad neměl.

Re: motorová el.

Napsal: 26 říj 2015 21:24
od Figo
Tak auto už startuje ale objevil jsem další 2 chyby-problémy.

1.) Auto nedrží volnoběh. Resp. občas za studena drží tak 800-900 ot. a po přidání na 3 si zpětně neudrží volnoběh a otáčky padnou až pod 500.

2.) Zdá se mi že motor na volnoběh má nepravidelný chod. Je možný že jsem přehodil kabely na vstřikách - dá se něják zjístit správné pořadí zapojení?