Záhada hlavolamu - špatné startování
Napsal: 28 kvě 2016 19:20
Zdravíčko pažouťáci,
nedávno jsem s dědou měnil pravé a levé rameno, brzdové potrubí a těsnění pod hlavou.
Problém spočívá v tom, že před demontací motoru auto startovalo ihned na 1. otočení klíčku.
Po složení hlavy motoru bylo zapotřebí manuálně stříknout stříkačkou malé množství paliva do válců, přičemž jsem musel lehce ťuknout na plynový pedál.
Teď za teplého počasí nemusím zvedat kapotu a stříkat palivo, ale stačí nepatrně sešlápnout pedál a motor se nastartuje až při 3. nebo 4. otočením klíčku.
Všechny kabely jsme důkladně zkontrolovali a nastříkali kontaktolem. Vůli na ventilech mám.
Níže přikládám fotku svítící kontrolky a fotku motoru. Motor je 1.1 verze Look.
http://screenshot.cz/IGG2H/
http://screenshot.cz/06HCL/
nedávno jsem s dědou měnil pravé a levé rameno, brzdové potrubí a těsnění pod hlavou.
Problém spočívá v tom, že před demontací motoru auto startovalo ihned na 1. otočení klíčku.
Po složení hlavy motoru bylo zapotřebí manuálně stříknout stříkačkou malé množství paliva do válců, přičemž jsem musel lehce ťuknout na plynový pedál.
Teď za teplého počasí nemusím zvedat kapotu a stříkat palivo, ale stačí nepatrně sešlápnout pedál a motor se nastartuje až při 3. nebo 4. otočením klíčku.
Všechny kabely jsme důkladně zkontrolovali a nastříkali kontaktolem. Vůli na ventilech mám.
Níže přikládám fotku svítící kontrolky a fotku motoru. Motor je 1.1 verze Look.
http://screenshot.cz/IGG2H/
http://screenshot.cz/06HCL/