Zdravíčko, pokud vaše 205tka bude v zimě v provozu, vyplatí se udělat tyto kroky:
1. Práhy
- otevřít dveře
- do vnitřní hrany práhu vyvrtat 2-3 otvory (aby nebyly vidět, tak pod gumové těsnění dveří)
- velikost otvorů přizpůsobit podle špuntíků, které seženete
- vpravení hydraulického oleje pomocí kompresoru, aby se olej roztáhl po celém práhu
Tuto metodu má zavedenou děda na trojkovým Passatu s téměř 1 400 000 km najeto - absolutně bez rezu.
2. Podvozek
- zvednout auto na hever a udělat postřik hydraulickým olejem
3. Podlaha
- vysušovat rohožky, aby voda neprosákla do podlahy. :-)
2 litry hydraulického oleje vystačí.
Stačí konzervovat 1x za rok.
Auto schovám na chalupu do garáže, tak si to udělám až na jaře. Snad se vám to šikne.
Ochrana práhů a podvozku
- Martin Broulim
- Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 08 kvě 2016 14:14
Ochrana práhů a podvozku
Peugeot 205 1.1 Look - 1990
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Ochrana práhů a podvozku
1) do prahů nemusíš nic vrtat, jsou tam od výrobce otvory
2) nebudu si na podlahu auta cákat olej, to kolikrát zvládne sám motor za jízdy :D
3) dneska už jsou dávno jiný prostředky, který v aplikačním návodu nemaj RZtu na šotolině
2) nebudu si na podlahu auta cákat olej, to kolikrát zvládne sám motor za jízdy :D
3) dneska už jsou dávno jiný prostředky, který v aplikačním návodu nemaj RZtu na šotolině
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ochrana práhů a podvozku
Tybrďo, návod jak z časopisu "Udělej/urob si sám".
1: jak psal draken
2: olej určitě na podvozek ne-e
3: většina uživatelů 205tek již dávno původní koberce zahodila a na zimu se dají sehnat gumové.
Apropo, hydraulický olej má rád barvu, takže jeho aplikace na různá lakovaná místa je nejlepší způsob jak je odbarvit.
Nic proti Tvému dědovi, ale tyhle samo domo alchymistické pokusy byly možná in v době komunismu, kdy nic jiného nebylo k mání. Ale dnes je dostupných x prostředků k tomu určených a lepších, aniž by pak musel majitel nastupovat nebo lehat pod auto v celoigelitové kombinéze
1: jak psal draken
2: olej určitě na podvozek ne-e
3: většina uživatelů 205tek již dávno původní koberce zahodila a na zimu se dají sehnat gumové.
Apropo, hydraulický olej má rád barvu, takže jeho aplikace na různá lakovaná místa je nejlepší způsob jak je odbarvit.
Nic proti Tvému dědovi, ale tyhle samo domo alchymistické pokusy byly možná in v době komunismu, kdy nic jiného nebylo k mání. Ale dnes je dostupných x prostředků k tomu určených a lepších, aniž by pak musel majitel nastupovat nebo lehat pod auto v celoigelitové kombinéze
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001