Ochrana práhů a podvozku
Napsal: 30 říj 2016 15:06
Zdravíčko, pokud vaše 205tka bude v zimě v provozu, vyplatí se udělat tyto kroky:
1. Práhy
- otevřít dveře
- do vnitřní hrany práhu vyvrtat 2-3 otvory (aby nebyly vidět, tak pod gumové těsnění dveří)
- velikost otvorů přizpůsobit podle špuntíků, které seženete
- vpravení hydraulického oleje pomocí kompresoru, aby se olej roztáhl po celém práhu
Tuto metodu má zavedenou děda na trojkovým Passatu s téměř 1 400 000 km najeto - absolutně bez rezu.
2. Podvozek
- zvednout auto na hever a udělat postřik hydraulickým olejem
3. Podlaha
- vysušovat rohožky, aby voda neprosákla do podlahy. :-)
2 litry hydraulického oleje vystačí.
Stačí konzervovat 1x za rok.
Auto schovám na chalupu do garáže, tak si to udělám až na jaře. Snad se vám to šikne.
1. Práhy
- otevřít dveře
- do vnitřní hrany práhu vyvrtat 2-3 otvory (aby nebyly vidět, tak pod gumové těsnění dveří)
- velikost otvorů přizpůsobit podle špuntíků, které seženete
- vpravení hydraulického oleje pomocí kompresoru, aby se olej roztáhl po celém práhu
Tuto metodu má zavedenou děda na trojkovým Passatu s téměř 1 400 000 km najeto - absolutně bez rezu.
2. Podvozek
- zvednout auto na hever a udělat postřik hydraulickým olejem
3. Podlaha
- vysušovat rohožky, aby voda neprosákla do podlahy. :-)
2 litry hydraulického oleje vystačí.
Stačí konzervovat 1x za rok.
Auto schovám na chalupu do garáže, tak si to udělám až na jaře. Snad se vám to šikne.