405 2,0 T8 4x4
Napsal: 02 led 2017 10:38
Zdravím klubáci
Jelikož jsem si udělal chvilku tak bych vám představil svůj projekt 405 T8.
jedná se o totální Lego poskládané z více aut:
Karoserie - Klasická sedan, původně holá nafta
Motor - Oblíbený motor 2,0 TCT 108 KW z P406
Podovozek - komplet mi16x4
Záměrem bylo postavit auto na zimní radovánky na sněhu a ledu. Jelikož jsem předtím vlastnil několik MI16x4, chtěl jsem odstranit jejich nedostatky.
Hlavním problémem byl motor, který zabral až moc vysoko, ve spojení s dlouhou skříní se dalo jet max na Dvojku, trojka jen výjmečně. Dále všechny dosavadní
MI16x4, které jsem vlastnil napadla koroze, a neměl jsem náladu je půl roku vyvařovat. Dále se mi více líbí pofaceliftový interiér.
Provedl jsem následující opravy a úpravy:
karoserie - přesto, že jsem sehnal výjměčně zdravý kus, nějaký zásah COčkem tam byl, navíc jsem musel na jednom místě upravit tunel
Motor - krom nahrazení airboxu klasickým hříbkem se zatím nic neudálo.
Převodovka - skládačka stálého převodu z MI16 a rychlostí z GTi, maximálka na omezovač cca 170
Rozvodovka - nové těsnění + gufera, přebroučené válcové plochy pod gufera, vyrobil jsem nový mezinápravový diferenciál, pevnější čepy v planetovém převodu
Brzdy - předek MI16, v zadu čtyřpístky (jeden okruh na provozní brzdu, druhý na kapalinovou ručku)
řízení - nové manzřety, čepy a táhla
poloosy - nové manzěty
kola - Nezozbytné kanáldekly + pneu Vraník
zadní náprava - upravená elektoinstalace tak, abych mohl nastavit její výšku
Výfuk - celý komín jsem vařil nový
Palivová nádrž- Origo jsem zrušil, protože nešikovně trčí pod podlahu auta. nahradil jsem jí nádrží z Feliny, kterou mám v kufru
Až to odzkouším tak plánuju jěště nějaké dodělávky:
-budík plnícího tlaku turba
-lyžinu pod motor
-možná podložím přední tlumiče aby bylo auto více zdvihnuté
- blow off ventil na motor
- pořádné tařné oko na předek, v zadu stačí tažné.
Zatím jsem hodím jen fotku dílů 4x4 a bývalky, kterou pohltila koroze
Jelikož jsem si udělal chvilku tak bych vám představil svůj projekt 405 T8.
jedná se o totální Lego poskládané z více aut:
Karoserie - Klasická sedan, původně holá nafta
Motor - Oblíbený motor 2,0 TCT 108 KW z P406
Podovozek - komplet mi16x4
Záměrem bylo postavit auto na zimní radovánky na sněhu a ledu. Jelikož jsem předtím vlastnil několik MI16x4, chtěl jsem odstranit jejich nedostatky.
Hlavním problémem byl motor, který zabral až moc vysoko, ve spojení s dlouhou skříní se dalo jet max na Dvojku, trojka jen výjmečně. Dále všechny dosavadní
MI16x4, které jsem vlastnil napadla koroze, a neměl jsem náladu je půl roku vyvařovat. Dále se mi více líbí pofaceliftový interiér.
Provedl jsem následující opravy a úpravy:
karoserie - přesto, že jsem sehnal výjměčně zdravý kus, nějaký zásah COčkem tam byl, navíc jsem musel na jednom místě upravit tunel
Motor - krom nahrazení airboxu klasickým hříbkem se zatím nic neudálo.
Převodovka - skládačka stálého převodu z MI16 a rychlostí z GTi, maximálka na omezovač cca 170
Rozvodovka - nové těsnění + gufera, přebroučené válcové plochy pod gufera, vyrobil jsem nový mezinápravový diferenciál, pevnější čepy v planetovém převodu
Brzdy - předek MI16, v zadu čtyřpístky (jeden okruh na provozní brzdu, druhý na kapalinovou ručku)
řízení - nové manzřety, čepy a táhla
poloosy - nové manzěty
kola - Nezozbytné kanáldekly + pneu Vraník
zadní náprava - upravená elektoinstalace tak, abych mohl nastavit její výšku
Výfuk - celý komín jsem vařil nový
Palivová nádrž- Origo jsem zrušil, protože nešikovně trčí pod podlahu auta. nahradil jsem jí nádrží z Feliny, kterou mám v kufru
Až to odzkouším tak plánuju jěště nějaké dodělávky:
-budík plnícího tlaku turba
-lyžinu pod motor
-možná podložím přední tlumiče aby bylo auto více zdvihnuté
- blow off ventil na motor
- pořádné tařné oko na předek, v zadu stačí tažné.
Zatím jsem hodím jen fotku dílů 4x4 a bývalky, kterou pohltila koroze