setrvák

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
Odpovědět
mišák
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 13 lis 2016 10:27

setrvák

Příspěvek od mišák »

Dobrý den, mám skoro ,,na šroubky,, rozdělaný motor DKz kvůli celkové repasi na další ježdění . Není až tak zhuntovaný , aktuálně nově udělaná hlava , klika brus repase ,nový kruhy na pístech...dělá to motorářská firma ,i seskládá ,usadí...
Hledám na forech a moc není zmínka o setrváku , o kolik mu lze ubrat ,aby to nebylo ..za hranou,,. Maso na vnitřní straně je . Vedle mám soustružnickou dílnu, s tímhle mi tam neporadili.
a ještě se pídím po oleji ,co dát ...jestli klasiku 10w40 nebo to po střední opravě změnit.. :myslim:
Uživatelský avatar
Zdenek
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1719
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
Bydliště: Čerčany
Kontaktovat uživatele:

Re: setrvák

Příspěvek od Zdenek »

Záleží na tom, co od toho motoru respektive setrvačníku chceš? Ubrat lze mnoho, ale počítej s tím, že to pak bude rychle ztrácet otáčky a s naloženým autem to bude do kopce zpomalovat. Pokud neplánuješ další úpravy na motoru, tak setrvačník nechat jen převážit a vrátit v původní váze.
Olej dej, co předepisuje výrobce Total 10W-40, žádné experimenty, jen první výměnu zkrátit na 1/3 druhou na 1/2 a pak standartní interval.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001
mišák
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 13 lis 2016 10:27

Re: setrvák

Příspěvek od mišák »

tak neplánuju žádnou divočinu, určitě si nechám poradit , pujde aspoň vyvážit,kosmeticky stáhout,popraskaný není
s tím bržděním je to zajímavé,díky za reakci ....auto má v základu 1400 kg a hnaný i zadek....hmmm
Jenny05
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 05 srp 2017 09:58
tel.:: 2554646

Re: setrvák

Příspěvek od Jenny05 »

mišák píše:Dobrý den, mám skoro ,,na šroubky,, rozdělaný motor DKz kvůli celkové repasi na další ježdění . Není až tak zhuntovaný , aktuálně nově udělaná hlava , klikaSimulation de rachat de crédit brus repase ,nový kruhy na pístech...dělá to motorářská firma ,i seskládá ,usadí...
Hledám na forech a moc není zmínka o setrváku , o kolik mu lze ubrat ,aby to nebylo ..za hranou,,. Maso na vnitřní straně je . Vedle mám soustružnickou dílnu, s tímhle mi tam neporadili.
a ještě se pídím po oleji ,co dát ...jestli klasiku 10w40 nebo to po střední opravě změnit.. :myslim:
Záleží na tom, co od toho motoru respektive setrvačníku chceš? Ubrat lze mnoho, ale počítej s tím
Odpovědět