205 2,0 Dimma
205 2,0 Dimma
Ahoj, už sem chodím očumovat poměrně dlouho, ale přes samé třistašestky a xsary jsem nějak neměl co sem dát. To se změnilo letos na jaře, kdy jsem si s xsarou udělal na amatérském vrchu menší výlet mimo trať. Padlo rozhodnutí, že je potřeba něco s rámem a když už, tak ať je to od základu.Volba byla jasná.
Kastli jsem sehnal již vyrámovanou a vyvařenou, takže o starost méně. Horší to bylo s kopií bodykitu, která byla poměrně odfláklá, nepasující a se spoustou nedodělků.
V tuhle chvíli chybí dokitovat pár nedodělků a půjde do plniče.
Pokud vše klapne, tak pod kapotu půjde lehce upravený RFS
Kastli jsem sehnal již vyrámovanou a vyvařenou, takže o starost méně. Horší to bylo s kopií bodykitu, která byla poměrně odfláklá, nepasující a se spoustou nedodělků.
V tuhle chvíli chybí dokitovat pár nedodělků a půjde do plniče.
Pokud vše klapne, tak pod kapotu půjde lehce upravený RFS
Re: 205 2,0 Dimma
Něco málo k řizení motoru...
Převodovka Bude krátký pětikvalt s Quaife. Přední náprava bude trochu divočina...Poloosy P 406, těhlice 307, výškově stavitelný HaR Monotube z Mini, řízení xsara, pár trubek a hromada ložisek. Zadní náprava nejspíš G3Gti, ale to se jestě uvidí, pořád se mi do toho motá 306...
Ale je dost možné, že nebudu stíhat vůbec nic a na další sezonu tam posadím RGX co se mi tu povaluje v rohu. Převodovka Bude krátký pětikvalt s Quaife. Přední náprava bude trochu divočina...Poloosy P 406, těhlice 307, výškově stavitelný HaR Monotube z Mini, řízení xsara, pár trubek a hromada ložisek. Zadní náprava nejspíš G3Gti, ale to se jestě uvidí, pořád se mi do toho motá 306...
Re: 205 2,0 Dimma
Ramena hotovo, komplet na předek opiskovano a v dvouzlozkovem základu. Teď se pustím do zadní nápravy.
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: 205 2,0 Dimma
Hraješ si s tím pěkně to jo
Ale dovolím si jednu poznámku skrze ramena... to oko do těhlice máš strašně daleko od příčné vzpěry a ještě obráceně. Tedy s vnitřním závitem. Tam se to ohne jako nic. Standartně se to dělá tak, že se udělá zavit do trubky, případně vevaří závitová vložka a oko se zašroubuje, co to jde. Tohle oko nepotřebuješ vůbec vysouvat. Max o půl až 3/4 otáčky, jen aby bylo kolmo ke kuláku/těhlici.
Ale to já jen tak, že jdu zrovna kolem
Ale dovolím si jednu poznámku skrze ramena... to oko do těhlice máš strašně daleko od příčné vzpěry a ještě obráceně. Tedy s vnitřním závitem. Tam se to ohne jako nic. Standartně se to dělá tak, že se udělá zavit do trubky, případně vevaří závitová vložka a oko se zašroubuje, co to jde. Tohle oko nepotřebuješ vůbec vysouvat. Max o půl až 3/4 otáčky, jen aby bylo kolmo ke kuláku/těhlici.
Ale to já jen tak, že jdu zrovna kolem
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
Re: 205 2,0 Dimma
A to já si zase jakoukoli radu, nebo názor rád poslechnu. ten závit je plná 18 a z jedné strany je ještě jakoby vsazeny do trubky. Plánuju s tím jezdit jen asfalt, takže doufám, že se to neohne. A když jo, tak se holt poucim z chyb a svarim to znovu, stojí to prakticky jen metr trubek a pár hodin času. :-)
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: 205 2,0 Dimma
a kde si sehnal tu podložku mezi hlavu a svody ? potřeboval bych jí na míčko
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: 205 2,0 Dimma
->F.I.K.: to jo, ono nejslabším místem je ta část okolo sváru mezi trubkou a kontra matkou. Závit 18ka je fajn, ale stejnak... Tak holt příště ona to bude i o dost větší páka kvůli body kitu, nemáš náhodou změřeno, o kolik je tohle delší oproti origo rameni? Kola na tom budeš mít jaká?
Jinak tady jeden odstrašující případ
Jinak tady jeden odstrašující případ
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
Re: 205 2,0 Dimma
To si ale někde trefil patník ne?
Ono to na fotkách není moc vidět, ale právě kvůli tomu svárů co píšeš je ta trubka ještě jakoby vyrizla cca 4cm podél a ten vsazeny závit zavařený i podélně. No uvidíme, co to udělá. Změřený to nemám, ale skládal jsem to na hlinikoplechach z c5 et 18, poloosy mám z benzínové 406 a sedí to pěkně do blatníků. Až budu doma, tak můžu změřit o kolik to je.
Přírubu jsem koupil společně s body. Co když se hodí...
Ono to na fotkách není moc vidět, ale právě kvůli tomu svárů co píšeš je ta trubka ještě jakoby vyrizla cca 4cm podél a ten vsazeny závit zavařený i podélně. No uvidíme, co to udělá. Změřený to nemám, ale skládal jsem to na hlinikoplechach z c5 et 18, poloosy mám z benzínové 406 a sedí to pěkně do blatníků. Až budu doma, tak můžu změřit o kolik to je.
Přírubu jsem koupil společně s body. Co když se hodí...
Re: 205 2,0 Dimma
Tak jsem to změřil a vychází to zhruba o 5cm na stranu. Nashromáždil jsem pár sad tlumičů a dovezl novou zadní nápravu. Teď vymyslim, jestli tam naboucham náboje i s brzdici se 4x100 roztečí a správnou rozteč nazenu podlozkama (stejně to na tu kastli bude úzký) a nebo nechám udělat nové trny a naboucham tam náboje z 306...